Kan du inte svara tillbaka att "Vem fan bryr sig om en liten fjant nolla som Zlatte blatte super skit mega tönt ultra mes och alla andra tönt fotbolls nördar, vi vill se Valentino Rossi och Stoner"
Ja, gör det!
Kan du inte svara tillbaka att "Vem fan bryr sig om en liten fjant nolla som Zlatte blatte super skit mega tönt ultra mes och alla andra tönt fotbolls nördar, vi vill se Valentino Rossi och Stoner"
Ja, gör det!
Det där stämmer inte. De har enbart visat filmer och dokumentärer de gånger jag råkat bläddra förbi kanalen. URUSEL. Så nu har jag sagt mitt i ämnet, igen3175815Fick detta svar..
Hej och tack för ditt e-postmeddelande!
Eurosport försvinner inte ur Com Hems utbud utan kommer liksom tidigare att finnas tillgänglig i vårt digitala utbud (Eurosport och Eurosport2)
Anledningen att Eurosport lyfts ur vårt Analoga grundutbud är att vi regelbundet ser över vårt tv-utbud för att hålla det aktuellt. Våra egna undersökningar visar att en majoritet av våra kunder föredrar att se mer svenskt sportinnehåll. De nya kanalerna motsvarar våra kunders önskemål innehållsmässigt.
TV4 Sport (f.d. SPORT-Expressen) kommer att storsatsa på att sända intressant sport och visa toppfotboll från Serie A med bl a Zlatans Inter, La Liga och dam-VM i fotboll. Man satsar även på svensk idrott, bl a Superettan och Hockeyallsvenskan. Därutöver alpint, friidrott, hästsport, motorsport och handboll samt sportserier och sportfilmer.
Med vänlig hälsning
Com Hem AB
Kundservice
XXX XXX
Vem fan är Zlatan???
Kan man säga upp sitt com hem-förval om man bor i en fastighet med tre äckliga hål i väggen?
Jag överväger ändå att skaffa digitalbox, men isåfall blir det BOXER!
Till nästa motogp kan ni som tappat eurosport ladda hem TVants från www.tvants.com och sedan söka efter eurosport med programmet, så hittar ni en bra stream av franska eurosport.
väntar ett par timmar hellre och får se det med engelska kommentatorer men tack ändå
finns den än? väntar o väntar men finner icke
Dom har ingen koll alls på comhem, jag har fortfarande eurosport. Ingen digitalbox eller nåt bara analoga grundpaketet...
Hade du Chello innan de köptes upp så har du fått behålla kanalerna.
Rejset finns i bukten nu
Hade du Chello innan de köptes upp så har du fått behålla kanalerna.
Rejset finns i bukten nu
På en väldigt känd svensk torrent sida så lägger en kille upp alla race eftersom...
Den där PurVamP (som jag antar att du menar) är en sann hjälte! Jag var i en
stuga utan TV i helgen, kommer hem och sent på söndag kväll så har han
lagt ut söndagens rejs!
Har han något konto som man kan donera en slant till?
Är det kanske t o m så att det är DU som är PurVamP?
Alla ni som har internet explorer och haft massa problem med att få frambilden på dessa sidor borde testa att byta till Mozilla Firefox. Funkade direkt för mig då.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari