MotoGP - Malaysia Sepang

CoBz

Trajumf!
Gick med
18 Jan 2011
Hoj
Daytona 675, Honda CRF150R Minimotard
Ska bli kul att se hur vädret spelar in imorgon. Sepang är ju inte direkt känd för stabilt väder och det kan vända på en femöring. Hoppas nästan lite på regn :)

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Hoj
Dnepr
Fasen så slut han är gubben. Slutast. :fakta Forza ROSSI.
Ingen vore gladare än jag om Rossi tog en seger i rättvis kamp på torrt underlag mot Marquez, Lorenzo och Pedrosa. För somliga är det svårt att förstå att en Valentino Rossi som inte klarar av att göra det – vilket den här säsongen med all önskvärd tydlighet har visat – innebär att Rossi är en kompetent andraklassförare. Ergo: sopslut som toppförare, men en kompetent andraklassförare.

Bifogat

• Skärmavbild 2013-10-12 kl. 12.21.12.png
    Skärmavbild 2013-10-12 kl. 12.21.12.png
    53.9 KB · Visningar: 58
Last edited:

metcrue

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2007
Hoj
Triumph Street Triple -12 Honda CBR1000RR
Ja, d där var en nära döden upplevelse för min tv! Skiten va på väg ut genom fönstret:)

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.

Suzuka 2001.

Jag stod och hoppa i vardagsrummet och fick bara ur mig primalskrik när Valentino efter armbågen från Max passerade gav Max fingret och vann loppet :tummenupp

Ja, d där var en nära döden upplevelse för min tv! Skiten va på väg ut genom fönstret:)

Ja, efter det har det vänt sig i magen så fort jag fått syn på "Primadonnan från Rom" :hihi, som han blev kallad (var det av Sandy Berlin?).

Men kul med kvalet, upp och nervända världen, verkligen. Ja, inte med Marques då, men med Lorre och Peddo i 2:a led. Ska bli kul att se hur länge Cal och Rossi kan hålla emot, hoppas hoppas..!

laidback

Gick med
19 Dec 2010
Hoj
Hyfsad skillnad i toppfart: Marques 327km/h jämfört med Espargaro 273km/h = 54km skillnad!
Kanske dags att CRT-grabbarna börjar med LGF-skyltar på ryggen?!

Lillebror Espargaro i Moto2: 267km/h

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
Suzuka 2001.

http://www.youtube.com/watch?v=bQmwBeQzYVg

Jag stod och hoppa i vardagsrummet och fick bara ur mig primalskrik när Valentino efter armbågen från Max passerade gav Max fingret och vann loppet :tummenupp

Någon mer än jag som tycker det ser ut som att han försöker att inte köra in i Rossi innan de nuddar varandra? Kollar man på hur han sätter ut knät och armbågen ser det ut som när man cyklar för nära en trottoarkant om ni förstår vad jag menar.

Trots kvalresultaten tror jag att det blir som vanligt, Marquez, Lorenzo och Pedrosa. Därefter lite mer öppet, Crutchlow eller Rossi eller Bautista?

laidback

Gick med
19 Dec 2010
Hoj
Första gången jag ser detta:

:3freak Synd att inte Marco nitade honom.

Ja det är rätt, en snabb höger-vänsterkombination från Marco hade lättat upp stämningen, eller hur?! :crash:smasha
Kul att Fogarty visar sig igen, kanske är gammalt klipp iofs. Tycker han alltid han sett så svårt bakfull ut. Alla gånger han knäckt magnumbuteljer på podiet ser det ut som att han tänker; "Ahh, äntligen får man gå på´t igen!"

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Överfett vore ju om Stoner tar och ersätter Bradl på Phillip Island !!

lindhamre

Återfallsförbrytare.
Gick med
7 May 2013
Hoj
Z1000, Laverda 1000 3C 120, Zündapp KS 70
Överfett vore ju om Stoner tar och ersätter Bradl på Phillip Island !!

Jag tror han inte skulle ha mycket att säga till om när det gäller resultatet topp 4a.

Tror Marques kommer ta detta som en smäck, han har definitivt satt en ny standard inom MotoGP.
Tufft, hänsynslöst och snabbt, jag frågar mig bara när kommer kraschen.

Last edited:

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Jag tror han inte skulle ha mycket att säga till om när det gäller resultatet topp 4a.

Nja möjligt, men skulle säga inte troligt. Casey har testtränat så farten finns där. PI är som sagt Casey:s bana alla kategorier, där skulle MM, Jlo och de övriga få svettas rejält för att ta honom. Racehornen skulle snabbt växa ut så pallen tror jag på! Vinst njaa .. :tummenupp

Last edited:

lindhamre

Återfallsförbrytare.
Gick med
7 May 2013
Hoj
Stoner skulle förfan kunna vinna med en ducce på phillip island!

Nej för fan Rossi tar nog hem hela skiten om han bara för en värdig hoj inställd åt honom. :hihi

Men allvarligt har vi sett toppförare göra comeback och lyckats bra? Den enda jag kan komma på är Bayliss valencia ???

lindhamre

Återfallsförbrytare.
Gick med
7 May 2013
Hoj
Nja möjligt, men skulle säga inte troligt. Casey har testtränat så farten finns där. PI är som sagt Casey:s bana alla kategorier, där skulle MM, Jlo och de övriga få svettas rejält för att ta honom. Racehornen skulle snabbt växa ut så pallen tror jag på! Vinst njaa .. :tummenupp

Vilka tider hade han på Motegi?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...