Ingen vore gladare än jag om Rossi tog en seger i rättvis kamp på torrt underlag mot Marquez, Lorenzo och Pedrosa. För somliga är det svårt att förstå att en Valentino Rossi som inte klarar av att göra det – vilket den här säsongen med all önskvärd tydlighet har visat – innebär att Rossi är en kompetent andraklassförare. Ergo: sopslut som toppförare, men en kompetent andraklassförare.Fasen så slut han är gubben. Slutast. Forza ROSSI.
Ja, eller när han armbågade ut Rossi i gruset på vilken-bana-det-nu-var.
Ja, eller när han armbågade ut Rossi i gruset på vilken-bana-det-nu-var.
Bra YT-klipp
Suzuka 2001.
Jag stod och hoppa i vardagsrummet och fick bara ur mig primalskrik när Valentino efter armbågen från Max passerade gav Max fingret och vann loppet
Ja, d där var en nära döden upplevelse för min tv! Skiten va på väg ut genom fönstret
Hyfsad skillnad i toppfart: Marques 327km/h jämfört med Espargaro 273km/h = 54km skillnad!
Kanske dags att CRT-grabbarna börjar med LGF-skyltar på ryggen?!
Lillebror Espargaro i Moto2: 267km/h
Första gången jag ser detta:Bra YT-klipp
Suzuka 2001.
http://www.youtube.com/watch?v=bQmwBeQzYVg
Jag stod och hoppa i vardagsrummet och fick bara ur mig primalskrik när Valentino efter armbågen från Max passerade gav Max fingret och vann loppet
Titta på de andra två klippen också. Mycket fler kameravinklar där.Någon mer än jag som tycker det ser ut som att han försöker att inte köra in i Rossi
Första gången jag ser detta:
Synd att inte Marco nitade honom.
Överfett vore ju om Stoner tar och ersätter Bradl på Phillip Island !!
Jag tror han inte skulle ha mycket att säga till om när det gäller resultatet topp 4a.
Stoner skulle förfan kunna vinna med en ducce på phillip island!
Jag tror han inte skulle ha mycket att säga till om när det gäller resultatet topp 4a.
Stoner skulle förfan kunna vinna med en ducce på phillip island!
Nja möjligt, men skulle säga inte troligt. Casey har testtränat så farten finns där. PI är som sagt Casey:s bana alla kategorier, där skulle MM, Jlo och de övriga få svettas rejält för att ta honom. Racehornen skulle snabbt växa ut så pallen tror jag på! Vinst njaa ..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|