MotoGP - Malaysia Shell Advance

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Lite besviken är jag allt på Vale men att köra upp sig till tredje gör att jag förlåter honom lite.

Men vänta du bara ;)

Man kan ju alltid skylla på det dåliga kvalet. Men då får man lära sig att kvala istället. Eller starta ordentligt.

Annars åker ungtupparna ifrån en med massa sekunder. Massa...

:gnissla

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Nja, det spelar inte så stor roll för det jag kvotade stämmer ju inte. Det går bra att starta en bit bak om man heter Rossi. Att Grin-Jörgen inte klarar det är en annan sak :D

Gör något vettigt med ditt liv nu :krama

Jöjje behöver ju inte det. Han kan ställa in hojen och kvala. :tungan :brinnerup

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Rossifuckona har en märklig förmåga att synas och höras före rejset, men försvinna helt efter rejset.

KjellBrell

Mr Ödmjuk!!??
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
Yzf-R1-07 gata/bana
Jöjje behöver ju inte det. Han kan ställa in hojen och kvala. :tungan :brinnerup

Snälla Jens, stör inte Perra mer han hinner ju inte vinterträna:).

Som Yamahaidiot dom senaste åren (sen jag såg Lawsons Marlboro 500á på Torpet -84) har dom piloterna som kört för mitt märke även varit mina favvokillar.
Rossi var en sån som inte körde yamma som jag hejade på, så när han gick till yamma så var jag räätt glaa.
Men med facit i hand efter "jag kommer avsluta min karriär på Yamaha" uttalanden så trodde jag att Rossi var ett undantag när det gäller fotboll/hockey pengakarussellen. Jag håller med Busaberg, ville se honom brevid den som är hetast just nu på samma matrial.
Glöm inte bort att Jörgen var den som var närmast Valle förra året.

Sen ett inlägg i värdig, om inte om hade varit bla bla bla mest poäng vinner en pokal, eller ett mästerskap.

Perra, ett vintertips: mindre sporthoj.com och mer innebandy eller en skitsnygg PT på ett gym som piskar din svettiga kropp:tummenupp

Harebra därute KjellB

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Perra, ett vintertips: mindre sporthoj.com och mer innebandy eller en skitsnygg PT på ett gym som piskar din svettiga kropp:tummenupp
Perra bygger sin kropp.
Toby och Julian kallade honom för Kina-dockan för något race sedan. De menade att han skadade sig värre än många andra förare och det är kanske inte så konstigt med tanke på hans taniga kropp.
I skadeförebyggande syfte alltså så att han inte blir Pedrosa-tanig.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Snälla Jens, stör inte Perra mer han hinner ju inte vinterträna:).

Som Yamahaidiot dom senaste åren (sen jag såg Lawsons Marlboro 500á på Torpet -84) har dom piloterna som kört för mitt märke även varit mina favvokillar.
Rossi var en sån som inte körde yamma som jag hejade på, så när han gick till yamma så var jag räätt glaa.
Men med facit i hand efter "jag kommer avsluta min karriär på Yamaha" uttalanden så trodde jag att Rossi var ett undantag när det gäller fotboll/hockey pengakarussellen. Jag håller med Busaberg, ville se honom brevid den som är hetast just nu på samma matrial.
Glöm inte bort att Jörgen var den som var närmast Valle förra året.

Sen ett inlägg i värdig, om inte om hade varit bla bla bla mest poäng vinner en pokal, eller ett mästerskap.

Harebra därute KjellB
Själv håller jag stenhårt på Arai.

KjellBrell

Mr Ödmjuk!!??
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
Yzf-R1-07 gata/bana
Kommer du våga dig utanför kommunen nästa år? ;)

Vet inte om jag vågar släppa sargen:tungan.

Kom ju trea på Anderstorp 25Maj men det var ju REC:) Samt tvåa efter Fredde efter första stinten på det lätt fuktiga ERFet på Gälleråsen:)

Jag har sagt det förut och säger det igen. Motorstadion i Linkeboda må vara hemma men jag gillar att anta nya utmaningar så jag älskar att komma till banor som är nya för mig.

I mina drömmar köper jag en -07-08 till, åker REC/NEC som bas och kryddar det hela med så mycket sprintkörning det går.

I verkligheten är jag just nu arbetslös, så budgeten räcker till baslicens samt två KM just nu... Mvh. KjellB

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024