Tony_J
Medlem
Alltså den där Martin... Va hade han? 5 el 6 startade race? 2pole och ett podium. Och snabbt uppe i fart efter den skadan. Kan nog bli bra det där!
Så jäkla kul att se Pedrosa och Cal!
Känns som en klassåterträff.
Edit: Nice att vara igång igen.
Pedrosa topp 10.
Vad betyder flag-to-flag-race ? Sökte och hittade hos motogp.com
Jo hittade det här, när det blir tillåtet byta till regnhojen / torrhojen(?) så visas en vit flagga.
Han blev ju tryckt dit så det var ju inte hans fel att han hamnade på det gröna, då är det ok om man inte tjänar på det om jag fattat rättSpännande Moto3!
Men det såg ut som Acosta satsade så hårt i sista kurvan att det fick Garcia att krascha och Pedro var lååååångt ut på grönt.
RD tyckte det var OK.
Acosta blir uttryckt i kurva tre.Han blev ju tryckt dit så det var ju inte hans fel att han hamnade på det gröna, då är det ok om man inte tjänar på det om jag fattat rätt
Ah, du tänkte på den.Acosta blir uttryckt i kurva tre.
Men i näst sista kurvan så satsar han så hårt på innern så han kör långt ut på grönt.
Det är vid 55:25 på racevideon hos MotoGP.com.
Jag tycker det ser ut som Acosta aldrig klarat att hålla sig på banan med den satsningen.
I samband med det så går Garcia omkull.
Ja, jag antar att RD såg det precis som du förklarar.Ah, du tänkte på den.
Men då var ju redan Garcia omkull så han tjänade ju inget på det.
Garcia hade ju alternativet att släppa fram han, hålla sitt spår och gå förbi om han inte klarade det, sett i backspegeln så valde han fel.
Oj, är det bara tre år sedan Pedrosa lämnade. Känns som det var så mycket längre sen, jag hade spontant gissat på fem år...Otroligt bra kört av JMartin!
Med tanke på kraschen i Portugal och att bli pressad hela racet av Mir.
Pedrosa blir 10'a!
Också otroligt med tanke på 3års uppehåll!
Tydligen är Red Bull Ring inte fullt så tuff för kroppen då det är färre kurvor och riktningsförändringar så frestar också på mindre. Inbromsningarna är väl tuffare då.Vi fick se att även MotoGP-cyklar kan brinna. Konstigt att det inte verkade finnas fler vinklar på vurpan.
J. Martin går från klarhet till klarhet. Jag trodde att han skulle ha problem att orka hela vägen efter så lång rehab.
Min BMW 318is kändes lite klen där, men det var första banan jag körde med bil.
Jag hade nog sett kurva 4 som mer farlig eftersom man åker nedför in i den. Missar man trean finns det yta att åka på, men i fyran är det grus.
Här finns en hel del bilder på hur det såg ut efter kraschen.Vi fick se att även MotoGP-cyklar kan brinna. Konstigt att det inte verkade finnas fler vinklar på vurpan.
J. Martin går från klarhet till klarhet. Jag trodde att han skulle ha problem att orka hela vägen efter så lång rehab.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |