Ungtuppar som om några år framåt på allvar utmanar är Maverick Viñales och Jahaan Zarco (för att ta mina två personliga favoriter) kommer säkert med tiden vara med i MGP ledet och göra livet surt för både Marquez och Sic!!
Om du går in på www.motogp.com så kan du alltid se starttiderna för racen både i landet de är i och där du är. Finns på förstasidan.vilken tid ska man ställa väckaren på?
Här har jag tragglat sida efter sida med strålningsnivåer och skit, men ingen har skrivit när skiten börjar..
ViaPlay säger 04:45 börjar racet 0500 då?
Om du går in på www.motogp.com så kan du alltid se starttiderna för racen både i landet de är i och där du är. Finns på förstasidan.
125 kl. 05:00
Moto2 kl. 06:15
MotoGP kl. 08:00
Elias uppe på sjunde!!??!?!?!? Är det dags för kontraktsförhandlingar kanske?
Rookie 800? Eller är det kanske effekterna av den där strålningen de talat om?
Två år för Marquez på en MotoGP hoj och han kommer spöa Simoncelli.
Ett av de mest spännande racen på länge. Hade blivit än mer spännande om Stoner försökt jaga ikapp Lorenzo. Slog han av på takten när han insåg att han inte skulle komma ikapp?
Nej det är han inte. Marquez är the real deal, Elias har aldrig varit riktigt det utan mer ojämn.Han är inte en Elias då? Man vet aldrig...
Jag tycker nog deras Moto2-statistik är rätt så lika. Just nu lika många förstaplatser, men Toni hade bara en DNF. Jag blir sugen på ölNej det är han inte. Marquez är the real deal, Elias har aldrig varit riktigt det utan mer ojämn.
Jag tycker nog deras Moto2-statistik är rätt så lika. Just nu lika många förstaplatser, men Toni hade bara en DNF. Jag blir sugen på öl
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|