MotoGP Mugello 2012 också en positiv tråd!

Smagatusk

Guest
Fast han är ju inte intresserad av det, han gillar inte mediacirkusen och han säger vad han tycker och han har inte samma personlighet som t.ex Rossi. Hur äkta var Lorenzos beteende hans första säsonger tycker du? Det var ju så oäkta med hans spexande så det sken rakt igenom.

Håller dock med om att Stoner inte är smidig alla gånger men att han skulle ändra på sig för att bli älskad, störst och kändis nä du :)

Hade jag kunnat hade jag gett dig ett plus till. :D

Det är så jävla tydligt att han försökte göra sig "folkkär" som Rossi med sina upptåg. Slänga sig i dammar, klä ut sig och spela golf och allt vad han gjorde. Nu... Inte ett smack. Tack och lov. Han slutade väl med det samtidigt som han trasslade in den spanska flaggan i bakhjulet och kedjan hoppade av. :D

Stoner tycker jag står för lite integritet.

VRM Roffe

Nordisk och Svensk Mästare 50cc Classic
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Gröna faran,Suzuki GSX1100R Minarelli Silverbullit Derbi 70cc RS-125
Det är bara nu att skicka över den gröna Duccen till det röda garaget.
Men Vale kanske gillar att ligga 10a...:D

Shootaz

Real men ride naked twins
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Ktm Superduke 1290R -14. Yamaha R1 + Honda crf 250
Verkar ju inte vara så dålig fart i den där Duccen trots allt... Förutsatt att man kan köra den alltså.

Hatten av för Hayden och Barbera:Bugar
Hoppas verkligen dom kan ha hyfsad race pace imorgon och skaka om i tabellerna lite.

VRM Roffe

Nordisk och Svensk Mästare 50cc Classic
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Gröna faran,Suzuki GSX1100R Minarelli Silverbullit Derbi 70cc RS-125
Jag hoppas du är sarkastisk. Annars kan du kolla den här tabellen

Rossi är inte ute efter att ligga så högt upp som möjligt på träningarna, han vill vara bäst på racet.

Nu ska jag vara sarkastisk..:D:7peta

Rossi ligger skitbra till för en bra placering för att bli bäst från en tiondeplats..:hihi:rofl:D

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
Man kan ha integritet utan att bete sig som en skitstövel mot folk.
Nu var det ju faktiskt så att Petrucci bad om ursäkt för att han inte sett Stoner i situationen som föranledde dennes "markering" och sen skrattade de åt hela situationen.
https://twitter.com/Petrux9/status/223816290459058176/photo/1/large

Stoner har för övrigt varit positiv i sina uttalanden om Petrucci under säsongen och kritiken mot CRT-hojarna är inte riktad mot förarna utan den orättvisa han tycker det är att så bra förare ska behöva köra runt på så undermåligt material.

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Får ju säga att det verkar inte vara något fel på Lundhs hoj!
Det går inte att vara 190+ och åka moped :hihi

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nu var det ju faktiskt så att Petrucci bad om ursäkt för att han inte sett Stoner i situationen som föranledde dennes "markering" och sen skrattade de åt hela situationen.
https://twitter.com/Petrux9/status/223816290459058176/photo/1/large

Stoner har för övrigt varit positiv i sina uttalanden om Petrucci under säsongen och kritiken mot CRT-hojarna är inte riktad mot förarna utan den orättvisa han tycker det är att så bra förare ska behöva köra runt på så undermåligt material.
Att en person gör ett fel betyder inte att du får "hämnas" för att du är snabbare.

Att skylla dina egna handlingar gjorda i ilska på CRT hojar är en efterkonstruktion.
Ja, de stora fartskillnaderna är inte bra men du får fortfarande inte bete dig på ett farligt sätt på banan. :fakta

Tycker också Petrucci gjort det bra och förtjänar en bättre hoj men Stoners agerande berodde på hans ego och inte på att IODA hojen är långsam.

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Är väl kul att det händer något i den här annars tråkiga klassen, vore inte Stoner med så vore den ju helt död :rolleyes:

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Nu ska jag vara sarkastisk..:D:7peta
Rossi ligger skitbra till för en bra placering för att bli bäst från en tiondeplats..:hihi:rofl:D
Vi får väl se i morgon vilken Ducati som är först i mål.

Det märktes att Stoner hade stora problem. Tror aldrig jag har sett honom köra så många varv i följd som i dag och då låg han och harvade runt 12-13:e plats. Skulle bli väldigt förvånad om han står på pallen i morgon.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
verkligen en skön bana där cyklarna kan sträcka ut ordentligt :yoparty

Smagatusk

Guest
Vi får väl se i morgon vilken Ducati som är först i mål.

Det märktes att Stoner hade stora problem. Tror aldrig jag har sett honom köra så många varv i följd som i dag och då låg han och harvade runt 12-13:e plats. Skulle bli väldigt förvånad om han står på pallen i morgon.

Men man ska aldrig räkna ut Stoner. Han kvalade in femma på Jerez också men vann racet.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept