Det var skrivet med en gnutta ironiJavist! Men vari ligger jämförelsen??..
Själv tycker jag att motogp videopass är riktigt bra och lätt värt pengarna. Tror att mitt däckkonto bräcker 560€ varje gång man lastar in racehojen i bussen... ??
Det var skrivet med en gnutta ironiJavist! Men vari ligger jämförelsen??..
Om inte annat för att alla inte förstår Tyska?Javist! Men vari ligger jämförelsen??..
Förlåt mig men 560€ för att titta på MotoGP under fyra år!.? Det är mera än vad jag gör av med på mitt mc-däckkonto!!.. köp en begagnad parabol med HD-box på tex Blocket för typ 500kr och ställ in på 19,2grader öst. Tryck på kanal 057 tyska Servus Hd och se på Allt om MotoGP alldeles GRATIS!. ????
Påminnelse om att bocka ur autorenewal för dom som inte vill att 130euro dras från kontot snart. Loggade in för att kolla mitt konto och autorenewal var iklickat trots att jag är 99% säker på att jag klickade ur den rutan i samband med att jag köpte offseason pass i november.
Nu blev det för sent för min del jag är också 99,9% säker på att jag valde bort auto betalningen ändå har de dragit pengarna utan nån förvarning ...
Med tanke på att covid-19 ställer till starten av säsongen en del så hade jag kontaktar dom och varit lite arg och besviken.
Under rådande omständigheter kan du förhoppningsvis lyckas häva "köpet".
Jaså, vad synd att jag är så kass på att tala engelska Däremot om du kan upphäva det åt mig, kan dela på pengarna
tror du att de går på det...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |