Gröön
Trivs på banan!
Vad lär vi säga om 20 år? "Minns den tiden då Rossi o grabbarna körde och hojarna drevs av förbränningsmotorer" ?Absolut=) Såg Live den senaste stora sergraren på svensk mark W.Rainey 1990!!
NGK läktaren på torpet Rules![]()

Vad lär vi säga om 20 år? "Minns den tiden då Rossi o grabbarna körde och hojarna drevs av förbränningsmotorer" ?Absolut=) Såg Live den senaste stora sergraren på svensk mark W.Rainey 1990!!
NGK läktaren på torpet Rules![]()
Gardner Straight, Doohan Corner... Undrar om Stoner kommer att få något uppkallat efter sig?
Repris på vädret kan det dock bli....Tror inte de blir någon repris av det, men melandris vinst på regn va rätt fräsch !
http://www.youtube.com/watch?v=QJRjQSSumb8
Jag har tittat i min spåkula....och den säger...
Rossi och Lorenzo slåss om segern när sista varvet börjar...då händer det som nära vänner brukar ha dvs närkontakt...Lorenzo torpederar Rossi och båda går omkull. Förbi kör då Dovi och tar en seger och tvåa kommer Stoner.
1980 blev Kenny Roberts min första idol på den här underbara hojen.![]()
Stoner blir svårslagen hemmavid.Underbar bana, bara de bästa kan vinna här. Hayden har banrekordet. Stoner stortrivs här. Rossi är i form.
1. Stoner
2. Rossi
3. Hayden
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |