Gröön
Trivs på banan!
Vad lär vi säga om 20 år? "Minns den tiden då Rossi o grabbarna körde och hojarna drevs av förbränningsmotorer" ?Absolut=) Såg Live den senaste stora sergraren på svensk mark W.Rainey 1990!!
NGK läktaren på torpet Rules
Vad lär vi säga om 20 år? "Minns den tiden då Rossi o grabbarna körde och hojarna drevs av förbränningsmotorer" ?Absolut=) Såg Live den senaste stora sergraren på svensk mark W.Rainey 1990!!
NGK läktaren på torpet Rules
Gardner Straight, Doohan Corner... Undrar om Stoner kommer att få något uppkallat efter sig?
Repris på vädret kan det dock bli....Tror inte de blir någon repris av det, men melandris vinst på regn va rätt fräsch !
http://www.youtube.com/watch?v=QJRjQSSumb8
Jag har tittat i min spåkula....och den säger...
Rossi och Lorenzo slåss om segern när sista varvet börjar...då händer det som nära vänner brukar ha dvs närkontakt...Lorenzo torpederar Rossi och båda går omkull. Förbi kör då Dovi och tar en seger och tvåa kommer Stoner.
1980 blev Kenny Roberts min första idol på den här underbara hojen.
Stoner blir svårslagen hemmavid.Underbar bana, bara de bästa kan vinna här. Hayden har banrekordet. Stoner stortrivs här. Rossi är i form.
1. Stoner
2. Rossi
3. Hayden
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari