Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Ingen som hört någonting vem dom kan tänkas förhandla med när det gäller Sverige ?
Man kan ju även nu, innan det är klart vem som kommer att sända, påminna dem om vikten av att agera för att vi ska ha kvar MotoGP i utbudet.
Jag frågade Canal Digital detta:
"Eurosport kommer 2009 att mista sändningsrätten till MotoGP. Att kunna se dessa tävlingar är för mig, och många andra, den enskilt största anledningen till att ha ert abonnemang. Kommer ni att agera för att era kunder även fortsättningsvis ska få tillgång till dessa sändningar?"
Ingen som hört någonting vem dom kan tänkas förhandla med när det gäller Sverige ?
Kan du inte öppna sidan eller? Jag kan öppna den men under LATEST NEWS står detÄr det bara för mig sidan inte funkar eller??
Skulle förvåna mig storligen om du får ett vettigt svar från de nötterna. JAg har inte lyckats få det.
WORD!Racing-underground är din vän i nöden
Kan du inte öppna sidan eller? Jag kan öppna den men under LATEST NEWS står det
"Worldsbk.com takes a break
We wish to inform you that the official http://www.worldsbk.com/ website will be taking a break for the next two weeks, from 11th to 25th August. Join us again in time for the next round of the HANNspree FIM Superbike World Championship, scheduled for 5-7 September at Donington Park.
Have a great holiday
"
trådlyft...
Nån som vet nåt??
"Eurosport has confirmed it will continue to provide extensive television coverage of the World Superbike Championship into 2009.
With five British riders set to line-up on the grid for the opening round at Phillip Island, Australia, Eurosport are keen to capitalise on the increased level of interest that surrounds this year's title race.
As ever, weekend coverage will be extensive, with live action from both World Superbike races, as well as from the World Supersport Championship, where Cal Crutchlow and Eugene Laverty also provide local interest.
Tony Carter will continue to provide expert knowledge from the studio and be joined by a host of guests throughout the season, while James Whitham and Jack Burnicle will take up the microphone in the commentary booth."
Det är uppenbarligen bara British Eurosport som kör racen live
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |