Lurch skrev:230910623?
.
Killen i Italien som fick Zizou på fall i VM-finalen.Lurch skrev:230910623?
.
gthyni skrev:2304142
1. Rossi
2. Melandri
3. Pedrosa
och så tippar jag att hayden kommer att leda VM på söndagkväll![]()
Det enda du behöver lära dig är att inte inte räkna bort VM-ledaren varenda gång.gthyni skrev:2309114inte så dåligt tippat om jag får säga det själv,
lärde mig förra racet att aldrig aldrig räkna bort Vale
Min 3:a missade pallen med en hårstrå
Rossi har Materazzi-tröja...
undrar vad han franska fans tycker om det?![]()
valmers skrev:2309121Det enda du behöver lära dig är att inte inte räkna bort VM-ledaren varenda gång.
Lite onödigt, Rossi får gärna hylla Italiens VM guld men att provocera på detta viset är inte sportsligt.gthyni skrev:2309114Rossi har Materazzi-tröja...
undrar vad han franska fans tycker om det?![]()
Ja, för Hayden hade ju aldrig kommit förbi ändå. Såg du när han klippte både Pedrosa och Roberts och gick upp i ledning, eller slog du på talibanögonbindeln då?gthyni skrev:2309131hörde just någon säga:
"last lap I was hoping they would open the door but it didn't happen"
tur att Melandri tryckte ut Pedrosa då så att VM-ledaren kunde
köra förbi
valmers skrev:2309139Ja, för Hayden hade ju aldrig kommit förbi ändå. Såg du när han klippte både Pedrosa och Roberts och gick upp i ledning, eller slog du på talibanögonbindeln då?
Det har jag aldrig hört någon amerikan göra förut...kajlyl skrev:2309177Hayden låter riktigt smart... var 5:e sekund så klämmer han in ett "you know"
Pedrosa klantade till det, han misslyckades med att få in framhjulet och visa sig. Vad ska Hayden göra? Skaffa backspeglar så att han kan parera dvärgens misstag?gthyni skrev:2309179Pedrosa var försiktig kring Hayden, han räddade situationen när
Hayden gick i framför honom så att Hayden fick en svart fläck på
benet från Pedrosas framdäck.
valmers skrev:2309203Pedrosa klantade till det, han misslyckades med att få in framhjulet och visa sig. Vad ska Hayden göra? Skaffa backspeglar så att han kan parera dvärgens misstag?
FTW ?CeltaniC skrev:2309297Vilket race!Rossi ftw!
ftw = For The WinRedBaron skrev:2309336FTW ?
oFFkeFF skrev:2309316Jämför "Vm-ledarens" första år med Pedrosas första år. Pedrosa har kört 10 lopp, och redan högre vinstprocent än smilpojken i största klassen.
Men som sagt man ska inte räkna bort Hayden, han har hittils vart jävligt duktig på att hålla sig på hjulen och ta höga placeringar.
Pedrosa är killen som har supertalangen, en kille som om han inte redan utmanar rossi, kommer vara han som gör det när han fått bygga upp erfarenheten lite.
Hayden kommer göra bra resultat så länge han får åka honda.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |