sandstream
Guest
Ska bli kul att se vad Hopkins tid har för värde när Edwards och Rossi tagit ett par varv.
Gustav O skrev:Tider från dag 1 på Qatar. Inofficiella.
1. Checa 1.58.22
2. Hopkins 1.58.87
3. Ito 1.59.80
4. Ellison 2.00.65
5. Vermeulen 2.00.65
6. Jacque 2.00.91
Checa kraschade idga dag2 och har hjärnskakning. Rossi och Edwards anslöt idag. Inga tider ännu. Ellison får jobba lite.
Jag tycker det är intressant att Checa var snabbast av alla. Får se när tiderna för dagens körningar kommer.Chris Ash skrev:Intressant att Bayliss och Corser körde lika fort som Checa.
Ska bli väldigt intressant att se hur Ellison kommer utvecklas under året, skulle vara kul med en britt som inte bara är en also ran i VM.Chris Ash skrev:Rätt roligt också att James "I dont rate Biaggi at all" Ellison är 2 sekunder efter Checa som Biaggi aldrig haft några problem att åka ifrån...
Ellison borde köra Rullator VM igen, där är han ju tom världsmästare
Gustav O skrev:Ska bli väldigt intressant att se hur Ellison kommer utvecklas under året, skulle vara kul med en britt som inte bara är en also ran i VM.
Vad ska han äta upp? Att han platsar men inte kejsarinnan? Det äter han nog gärna upp.Chris Ash skrev:Ända till han fällde den idiotiska och respektlösa kommentaren om Kejsaren, nu ska det bli ett sant nöje att få se honom äta upp det där...
Platsar baserat på sportsliga meriter eller på grund av politik? Ellisons sportsliga merit är fluglort jämfört med Biaggis, och då gilalr jag ändå Ellison.valmers skrev:Vad ska han äta upp? Att han platsar men inte kejsarinnan? Det äter han nog gärna upp.
Som du vet, och som vi just diskuterat i den andra MotoGP-tråden, platsar man av olika orsaker i MotoGP.Gustav O skrev:Platsar baserat på sportsliga meriter eller på grund av politik? Ellisons sportsliga merit är fluglort jämfört med Biaggis, och då gilalr jag ändå Ellison.
Förvisso. Dock är Ellisons uttalanden om Biaggi roliga sett i ljuset av hans egna prestationer idag. Han har dock en hel säsong på sig att bevisa motsatsen, han är ju skittrevlig och så.valmers skrev:Som du vet, och som vi just diskuterat i den andra MotoGP-tråden, platsar man av olika orsaker i MotoGP.
Jag är böjd att hålla med. Ellison är en liten besvikelse så här långt, Checa är ju bra.RS250RR skrev:3- 1:56:9 Checa
7- 1:58:9 Ellison
Jag tycker att Checa imponerar stort
Ellison, tja sådär va
Helt klart intressant i varje fall. Nu hamnar ju DUnlopdäcken för första gången på länge på riktigt bra hojar och med en bra förare i sadeln verkar det ju lovande, Ellison, Battaini och Rolfo får ursäkta men Checa är vassare än alla tre.Chris Ash skrev:Detta ställer ju Mladins kommentarer i nytt ljus, det om att mycket av däckssnacket är just snack och inget annat. Egentligen är det knappt någon skillnad på de flesta banor.
Vem kör på vad?Chris Ash skrev:Detta ställer ju Mladins kommentarer i nytt ljus, det om att mycket av däckssnacket är just snack och inget annat. Egentligen är det knappt någon skillnad på de flesta banor.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |