MotoGP TT-Assen

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1200S
Vi är 8st som drar ner till Assen i Holland den 22-Juni. Tänkte höra om det är ngn av er som kommer att dra ner för lite njutning modell värre?!. Jag har idag bokat hotell ( Inte det lättaste ). Vi fick ett mysigt litet Hotell utanför Assen som kostar 267:-/P o natt, inte illa alls anser jag. Vi skall tydligen bo grannar med några galningar från Ilse of Man :), blir säkert en hel del historier på kvällarna..

Det skall bli intressant att se Rossi osv in action !
 

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bergen, Norge
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Vi är förhoppningsvis ett gäng som drar ner på hojar... antagligen lite tidigare än tävlingarna. Jag var där förra året på tävlingarna, hade tänkt tälta men de var världens busväder, så vi fick leta hotell. Dock åkte jag bil ner.

Va de från Isle of man sa du ? När vi bodde på hotellet så var det två engelsmän (varifrån de var vet jag inte...) men den ena körde en Ducce 749, de hade också övergett alla tankar på tältning.
 

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1200S
Om ni skall ner så är det nog värt ett försök att boka hotell redan nu. Hmm Tältning är inte att tänka på alls, jobbigt,kallt osv osv listan kan göras lång!!.. 267:- per natt är ju inte speciellt dyrt det heller inkl frukost, då har tältet inte så stor chans :) .. Jag vet bara vad hon som ägde hotellet så, det är tydligen några dårar som kommer från Isle of man varje år och bor hos henne. Vi ska ha en grillfest på fredagen med dom så man för väl se vad det är för dårar. Dom ska tydligen stänga av delar av stan för endast hojar pga den stöldrisk som råder under just dessa dagar. Som tur är så bor vi 15km utanför med inhängning så lite lugn blir man i magen. Inte kul o stå där på morgonen utan hoj :huvet

Om ni bestämmer er för att åka så kunde vi utbyta nummer osv, alltid roligt att träffa folk från Das Homeland!
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Jag ska dit! Fast precis som 2004 så ska vi hålla till i depån... :banana
 
Last edited:

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bergen, Norge
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
ZXRMANNEN skrev:
Om ni skall ner så är det nog värt ett försök att boka hotell redan nu. Hmm Tältning är inte att tänka på alls, jobbigt,kallt osv osv listan kan göras lång!!.. 267:- per natt är ju inte speciellt dyrt det heller inkl frukost, då har tältet inte så stor chans :) .. Jag vet bara vad hon som ägde hotellet så, det är tydligen några dårar som kommer från Isle of man varje år och bor hos henne. Vi ska ha en grillfest på fredagen med dom så man för väl se vad det är för dårar. Dom ska tydligen stänga av delar av stan för endast hojar pga den stöldrisk som råder under just dessa dagar. Som tur är så bor vi 15km utanför med inhängning så lite lugn blir man i magen. Inte kul o stå där på morgonen utan hoj :huvet

Om ni bestämmer er för att åka så kunde vi utbyta nummer osv, alltid roligt att träffa folk från Das Homeland!

I vilken stad kommer ni bo ? Assen? Där var det omöjligt att hitta hotell... så vi bodde ju i nån annan liten håla... har du kontakt med killarna från IoM via nätet eller?
Som det ser ut nu är vi 3, kanske 4 som ska ner... hoppas det blir så, bra mycket roligare att fira midsommar där nere :) Sen fyller jag ju år den 23, så man kanske kan få nå :tuttar :rofl

Oscar: Hur bär man sig enklast åt för att få tillträde till depån ? vet att det är svårare att få tillträde till MotoGp-depån dock... men jag vet att nån på forumet la ut lite erbjudanden om depåbiljetter förra året.
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Mattiaz skrev:
Oscar: Hur bär man sig enklast åt för att få tillträde till depån ? vet att det är svårare att få tillträde till MotoGp-depån dock... men jag vet att nån på forumet la ut lite erbjudanden om depåbiljetter förra året.

2004 så fixade Nordgren depåpass åt oss! Nu är tanken att jag själv ska köra där så jag hoppas att man får ett par pass då... :D Hur man annars går till väga vet jag inte!
 

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1200S
Vi kommer att bo på ett ställe som heter Herberg De Honsrug EEXT, vet bara att hotellet ligger 15Km från Assen. Jag har inte kontakt med IOM grabbarna, dom kommer att bo på hotellet.

www.herbergdehondsrug.nl

Ser ut att vara ett trevligt litet hotell, fan vi har ju inte så stora krav man ska ju bara sova!.. Jag lite :tuttar o :fyllisar = :tummenupp fast jag brukar bli lite :kocko o :mad: när jag dricker så jag får nog hålla mig till :squid :squid

Ja är det ngn som kan ordna lite biljetter till Depåskoj så skrik bara till!
 

Mr???

Butcher
Gick med
28 Dec 2003
Ort
Tollarp
Hoj
zxr 750
ZXRMANNEN skrev:
Vi kommer att bo på ett ställe som heter Herberg De Honsrug EEXT, vet bara att hotellet ligger 15Km från Assen. Jag har inte kontakt med IOM grabbarna, dom kommer att bo på hotellet.

www.herbergdehondsrug.nl

Ser ut att vara ett trevligt litet hotell, fan vi har ju inte så stora krav man ska ju bara sova!.. Jag lite :tuttar o :fyllisar = :tummenupp fast jag brukar bli lite :kocko o :mad: när jag dricker så jag får nog hålla mig till :squid :squid

Ja är det ngn som kan ordna lite biljetter till Depåskoj så skrik bara till!

Tror du det finns fler rum kvar? Min Hollänska är inte den bästa :huvet . Vi är två st som ska köra ner.
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
ZXRMANNEN skrev:
Vi kommer att bo på ett ställe som heter Herberg De Honsrug EEXT, vet bara att hotellet ligger 15Km från Assen. Jag har inte kontakt med IOM grabbarna, dom kommer att bo på hotellet.

www.herbergdehondsrug.nl

Ser ut att vara ett trevligt litet hotell, fan vi har ju inte så stora krav man ska ju bara sova!.. Jag lite :tuttar o :fyllisar = :tummenupp fast jag brukar bli lite :kocko o :mad: när jag dricker så jag får nog hålla mig till :squid :squid

Ja är det ngn som kan ordna lite biljetter till Depåskoj så skrik bara till!

€50 per natt ... hmm , är inte det lite fläskigt?

Detta lät iof inte fel.. lite billigare iaf tror jag...

Toeslag 3e bed; als basis geldt de tweepersoonskamer, PER NACHT € 27,50
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top