Jomän! Regndäcken är ju till för något!
Ja! Men nu blir det åka av igen!
Jomän! Regndäcken är ju till för något!
Kan Ducati inte iallafall försöka dölja att Petrux bara är där för syns skull? Det öppet totala missnöjet i paddocken när Petrux petade ut Dovi är ju riktigt deppigt.
Pol! Zarco har lite att jobba med nu va?
MM ser faktiskt inte helt oslagbar ut idag, bäst när det gäller under kvalet men i övrigt ser det ju ut att kunna bli race.
Pol kvalar nr 5, Zarco nr 19.
Hur tolkar man det?
Naturligvis att #5 behöver mer tid för att aklimatisera sig.
Men frågan inställer sig också om hur bra Pol skulle vara på konkurrenskraftigt material?
Samma gäller ju lite hans bror Aleix med.
Sant.
Frågan är ju om de är lite underskattade förare eller bara väldigt inkörda på sitt respektive material?
Pol kvalar nr 5, Zarco nr 19.
Hur tolkar man det?
Naturligvis att #5 behöver mer tid för att aklimatisera sig.
Men frågan inställer sig också om hur bra Pol skulle vara på konkurrenskraftigt material?
Jag tror att de båda är riktigt snabba men inte aliens.
Jag tror ju personligen att Zarco är sopslut sen Le Mans förra året, jag tror inte han kommer tillbaka från det. Pol gör bra ifrån sig men han är ingen alien, tror dock han spelar en väldigt viktig roll för KTMs utveckling.
Jag trodde nog att Zarco var "alien material".
Men nu med Pols framfart sätter det ju griller i skallen på en.
Satt Zarco bara på väldigt bra material eller är faktiskt Esp-bröderna bröderna alien material?
Svårt att säga.
Jag tror som sagt att de båda är gruvligt snabba, men Aleix är för ojämn för att kvala in som alien, och Pol hade ju sin chans på en Tech3 och gjorde ett bra jobb men inte riktigt alienmaterial heller vad jag tror iaf.
Men, ingen av dem är ju på något sätt en dålig förare. Ingen på hela gridden i MotoGP är ju en dålig förare heller för den delen, de är ju allihop en hoper sjukt skickliga proffs, där MM, VR och JL verkar vara i en egen klass.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|