Jag tror att MotoGP.com precis har sänkt säsongs-videopasset från 99.95€ till 89.95€?
Köper man det nu så blir det cirka 4.50 SEK per dag fram till November.
Köper man ett månadspass så blir det cirka 7.50 SEK per dag.
Har haft Viasat Motor ända sedan Formel 1/Nascar/MotoGP flyttade dit. Jag köper alltid kanalerna de finns på.
Inga planer på att avbryta abbonemanget heller eftersom de tre sporterna är ett måste för mig.
Men nu precis investerade jag även i ett Videopass på mgp.com (1 månad för cirka 7.40 SEK / dag).
Väldigt lätt att köpa och banken tog ingen extra avgift konstigt nog. Handlar man på amazon eller ebay så tar banken alltid några kronor extra än vad varan kostar.
Har länge funderat på att skaffa ett videopass men aldrig fått tummen ur, det har räckt med Viasat.
Men efter att ha tittat på denna 'free video' kändes det som att det var dags. Väldigt proffsig video och
härligt med alla minnen.
http://www.motogp.com/en/videos/free+videos#Rossi+set+for+300th+GP+start
Har inte hunnit titta på fler videos än just den ovan, men jag hoppas att jag inte blir alltför besviken över de arkiverade racen (för korta highlights osv).
Och angående det som skrevs ovan;
The allowed number of connected IP addresses shall never be more than 1 simultaneously.
Jag bryter mot regler då och då som alla andra, men denna håller jag mig nog till. Skulle vara tråkigt att dela videopasset med någon och så får Dorna reda på det. Dem skriver att man för alltid kan bli portad att få köpa i framtiden.
Valmers, menar du att ni är tre som delar på det men ni är inte inloggade samtidigt?
Då är det ju inga problem, Dorna skriver ju inget om det. Det enda dem säger är ju att bara en får vara inloggad vid ett tillfälle.
Sedan spelar det ju ingen roll om man är vid olika datorer varje dag.
Eller menar du att ni är tre som är inloggade samtidigt?
I så fall driver du och polarna ju upp priserna och sabbar för oss andra. Om Dorna märker att fler och fler delar på passen och loggar in samtidigt, så kommer dem ju att antingen banna alla som gör det,
eller ändå mer troligt
höja priserna.