Motorcycle show in Birmingham 26/11-2/12

Ella

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2005
Hoj
SV 650S
Hej!

Om det är någon som känner för en kortsemester till England kan ni alltid åka till Birmingham om ett par veckor. De har en show/mässa med en massa utställare och arrangemang. Pris för en dags inträde är £15. Mer om detta kan ni läsa på: http://www.motorcycleshow.co.uk/

Bland annat så kommer California Superbike School att finnas där. Ni som var på mc mässan i januari minns kanske att de fanns med i SMCs monter med något som kallades för fukka-bike (stavningen vågar jag inte stå för...) På denna show har de en Superbike simulator där man kan prova på lite av varje, samt att de har föreläsningar.

Läs mer om detta på:
http://www.motorcycleshow.co.uk/mci2...simulator.html

i8lusaka

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2005
Hoj
ZX10R 2009
Ja va där

Jag körde up i fredags i solsken och tog in på hotell för att vara utvilad tills lördagen.
Det var gratis inomhusparkering för mcåkare i en stormässhallså jag var inte ensam att tråtsa vädergudarna den mårgonen.
Mässan var värd besväret men det var folk som attan, höjdpunkten var väl att Charley Boorman var där o signerade sin bok så det blev en julklapp till polarn.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...