zykl0n skrev:
Falska regskyltar kan även vara en förminskad skylt som inte är tillverkad av vv.
Trafikbrott är inte så alvarligt att det ger polisen rätt att föröka döda föraren!?
Och i det här fallet riskerade de väll även tredjeperson vid övergångsställe.
Tror även att vi kan tacka Ghost och GIS för de lite brutalare poliserna.
De vill visa att man inte leker med tuffa poliser.
Polisen kan inte ändra sina rapporter.
Snarare tror jag det var en presstalesman som berättade vad han fått veta.
När sedan polisernas egna rapporter skrivits och lämnats in var historen en annan för att skydda poliserna.
Att skylla denna incedent på filmer likt GR och GIS är inte riktigt rätt då upprinnelsen till denna på körning berodde på att motorcykeln begått ett trafikbrott, blivigt ombedd att stanna men VALDE at smita varvid han då fått sitt regnr kontrollerat villket Polismännen genast såg INTE tillhörde det märke/mod dom hade framför sig!!!!!!! (pratat med en trafik Polis om denna händelse)
Men hade bara denna förare valt att stanna så hade Polismännen INTE kört på honom, men flyende med en FALSK SKYLTAD mc, Grattis!!!!!! (Eller hade det varit bättre om han lyckats försvinna med "din" (ev) stulna motorcykel??)
(tillläggas skall att föraren vid Klarabergs viadukten väntat in Polisbilen och därefter kört i från dem på bakhjulet.)
Hade däremot föraren suttit på en svart mc (villket han INTE gjorde), med svarta kläder (villket han INTE hade), utan reg skyllt (villket han hade) så hade man kunnat se ett visst samband med filmer likt GR och GIS.
Sen skriver zyklOn att man kan tacka GR och GIS för "de" brutalare Poliserna!!!??? Den som SMITER har under dom senaste 20-25 åren ALLTID riskerat att bli på körda (detta var INTE första gången!!!) av Poliser.
Så innan någon planerar att sticka i från en Polis betänk detta- kllarar jag det eller klarar jag det INTE, väldigt väsentligt som ni säkert förstår.
Mvh,
Team GR.
Ps! Det är upp till den som framför sitt fordon hur dom vill att förföljaren skall behandla dem, skit i allt och behandlas där efter, med andra ord ens eget val. Ds!