sven666
~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
ska åka till japan en sväng tänkte jag, vad kan man göra för kul MC-relaterat där.. hade ju varit skoj som fan att kanske kika på nån tävling eller tom få köra lite nånstans.. nån som vet?
prylar?Lucci skrev:2614833du vet att prylar kostar lika mycket i japan som i sverige va
tänkte bara...
Calmanders skrev:2620361Guidad fabriksrundtur hos någon av dom fyra stora?
sven666 skrev:2620365mjo.. men ska jag vara ärlig så lockar det inte så mycket, har redan varit runt på tex volvo och saab och har man sett en storindustri så har man sett alla.. tja.. typ.
är mer ute efter nåt roligt evenemang typ tävling eller utställning eller nåt sånt.. finns det ingen evenemangskalender eller liknande som nån vet om?
iaf bra med förslag, hagla på bara
Ducati for life skrev:2620385Google.com
en grej som du måstagöra e å festa där ..sven666 skrev:2620392mjo men jag kan varken skriva eller läsa japanska man blir liiiiiite handikappad på det japanska intarwebben då..
zajtar skrev:2620399en grej som du måstagöra e å festa där ..
har hört att det ett jävla röj där ...
sven666 skrev:2620365mjo.. men ska jag vara ärlig så lockar det inte så mycket, har redan varit runt på tex volvo och saab och har man sett en storindustri så har man sett alla.. tja.. typ.
Calmanders skrev:2620802Ok. Du vet bäst själv. Fast jag skulle tycka det var bra mycket intressantare att se hur en mc blir till än en 9-5:a eller V70, eftersom jag är betydligt mer mc-intresserad än bilintresserad.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|