Attans, får hoppas att de sopar tidigt ändå!Underbar film, fångar känslan till 100%
Blir svårt att köra lika tidigt i år som i fjol - då tog jag & polarn första svängen till bryggan i Sigtuna första helgen i mars! Men i år har dom sandat järnet och det lär ligga till början av maj i Stockholm, så brukar det vara tyvärr.
Haha! Du får tyvärr vänta till hösten, då jäklar ska det finnas material så det räcker och blir över!Kan bara stämma in i hyllningskören! Bara ett fel..... den var alldeles för kort! När kommer "the extended version", eller möjligen episode 2? Vill se mer!
För att må psykiskt dåligt över en riktigt usel dag, en av vovarna strök med i helgen så var det faktiskt skönt att bara kolla på nått löjligt lugnt, känna sommar, värmen och det sköna med gat-körning.
I mitt sinnes inte riktigt fullabruk tyckte ja den var mysig.
Beklagar sorgen (och jag är helt uppriktig), har själv två små lurvbollar.
Den ligger ute på Tyresö Brevik, Trinntorp. Vackert ställe! Går till och med någon färja där ifrån!Skön film. Kände igen alla platser utom bryggan sist i filmen. Var ligger den?
Hahah hade inte velat ta den diskussionen med försäkringsbolaget!Modigt att åka ut på bryggan , snacka om att en pinsam situation kan uppstå
Tack Kogi!Skön "feel good"-känsla i filmen och överlag bra tycker jag.
Några få klipp hade rätt kraftiga kameraförvrängningar som jag inte kan låta bli att störa mig på och jag tyckte avslutet med stor betongbrygga och ankorna där det fadear ut till mörkt var lite tråkigt klipp att avsluta med. Kanske om du bara fortsatt filma rakt framåt lite tidigare i samma klipp, där du precis stannat med hojen vid den där förtöjningspunkten(?). Det är en bättre bild att avsluta med, solen över vattnet och att man ser din hoj i bild gör det bättre.
Gillar variationen av diverse klipp med allt från körning, småsnack vid rastplats, hälsa på polis, etc. Musikvalet passar bra. Liten grej men gillar inte det påklistrade kamera-knäpp-ljudet i början, känns out of place.
Härligt avslut, köra hojen på lite udda ställen är sånt som ger lite extra känsla tycker jag. Bra gjort!
Snart är det förhoppningsvis "Mmmm, vår!"Mmmm, sommar!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|