Vissa FPS? Vilka FPS är det som inte faller under det undantaget? Nej, alla spel kan liras på PC men alla spel kan inte liras på konsol.Spel ska liras på konsol (med undantaget vissa FPS).
Vissa FPS? Vilka FPS är det som inte faller under det undantaget? Nej, alla spel kan liras på PC men alla spel kan inte liras på konsol.
För att återknyta till trådens ämne håller jag med detta inlägg
Vissa FPS? Vilka FPS är det som inte faller under det undantaget? Nej, alla spel kan liras på PC men alla spel kan inte liras på konsol.
För att återknyta till trådens ämne håller jag med detta inlägg
Jadu, det finns vissa av oss som faktiskt gillar att sitta i en bekväm soffa, med 7.1 hembiosystem och 42" plasma på väggen och fötterna på soffbordet.
Jag tog klivet från PC till konsol för några år sedan, och utan att på något sätt säga att det inte är kul att spela på PC, så är det faktiskt jäkligt kul med konsol också, och så slipper man allt krångel med hårdvaruppdateringar osv...
Men en sak är säker, mus och tangentbord är överlägset när man spelar FPS och strategi, men med lite träning så går det riktigt bra med handkontroll också, jag blev väldigt positivt överaskad själv hur bra vissa spel fungerar. Det viktigaste är förståss att man blir underhållen och att det kommer bra spel, t ex vem fan vill spela GTA/Assasins creed/Mass effekt/ osv osv med mus/tangenbord?
Datorn med trådlösa dosor och emulator klarar både xbox snes nes playstation och allt vad som nu går att hitta på och hårdvaran i en dator för 8000 klarar nog dubbla livslängden än en ps3 innan den blir gammal
själv sitter jag vid min htpc och lirar. och handkontrollerna till en dator kostar ungefär 500kr
själv skulle jag vilja nämna elastomania med big map pack såklart
Bil? Say what! Själv har jag vunnit på Blockets billighetslotteri hela FEM gånger i rad vid köp av MOTORCYKEL. Enda "nitlotten" var en sprillans ny, fast den köptes från en mc-handlare.lyckades vinna tillräckligt mycket pengar för att köpa sig själv en bil.
Bil? Say what! Själv har jag vunnit på Blockets billighetslotteri hela FEM gånger i rad vid köp av MOTORCYKEL. Enda "nitlotten" var en sprillans ny, fast den köptes från en mc-handlare.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|