chrismalm
Ny medlem
Tror båda funkar att visa upp
Skulle inte bli förvånad om det faktiskt gick att använda en oöppnad flaska
som betalning till polisen för fortkörning
Tror båda funkar att visa upp
Nej, vårt försvar är inte lika stort som det en gång var men vi har
Du hade och kommer aldrig få ett Sverige som stoppade/ar Ryssland ensamma men det behöver vi å andra sidan inte klara av.
2 min till action.
2 min till action.
Eller redan hade en patient i bilen.....
Ryssland är för övrigt ett fantastiskt land att resa i så var inte för fördomsfulla i vad ni skriver. Vänligt och hjälpsamt folk. Mer så än här i Sverige där många skiter fullständigt i andra.
Du vill inte veta hur många "färdiga" vagnar vi har i dagsläget, då skulle du verkligen bli rädd!Kommer ihåg tiden från det militära där jag låg inne som signalist och stridsvagnsförare och under en genomgång av militära styrkor runtom oss i världen där en kille frågade den äldre löjtnanten om hur många färdiga stridsvagnar ryssarna hade jämfört med våra 700 vagnar.Svaret blev ... Det finns flera hundra tusen stridsfärdiga vagnar i Ryssland.Alla i rummet stirrade på varandra och och frågan kom omgående, hur klarar vi av en sådan fiende där svaret blev ... Det gör vi inte.Idag är ännu mer av försvaret nedlaggt så det är uppenbart bara att styla runt i fredstid och spela cool enligt svenska mått mätt.
Du vill inte veta hur många "färdiga" vagnar vi har i dagsläget, då skulle du verkligen bli rädd!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|