Bor i Dalsland så närmast är ju probike i Göteborg men är lite tvekande på dessa då jag hört en del mindre intressanta saker om probike.Trivsamt, lättkörd, bra allroundhoj. Snygg!
Guzzi-karaktär i maskinen, men ganska snäll sådan. Min Bellagio bullrar och brôtar mer (=bra).
Behöver en högre ruta för att minska vindbruset, åtminstone för mig som är 1,73 m. Är man längre eller kortare är det kanske annorlunda? 80 hästar funkar. Även om jag är en sådan som hellre hade haft 120 så är det så att 80 är ok på en sådan hoj.
Testade inte på grusväg, bara på asfalt.
Det måste väl finnas någon mer än Probike...? Det hänger ju lite ihop med var du bor.
"i skogen"?
Det blir en massa tyckande nu, men eftersom du frågar. Min erfarenhet är lite både och. Ibland väldigt bra, ibland mera o-bra.Bor i Dalsland så närmast är ju probike i Göteborg men är lite tvekande på dessa då jag hört en del mindre intressanta saker om probike.
Det blir en massa tyckande nu, men eftersom du frågar. Min erfarenhet är lite både och. Ibland väldigt bra, ibland mera o-bra.
Butiken: "Jaha, är det ingen H-D? Ja, i så fall vet jag inte."
Butiken: "Du kanske kan tala med XXX om din scooter, de brukar serva moppar."
Jag: "Fast detta är ingen moppe. Den är visserligen inte så stor, men teknisk sett är det en tung motorcykel."
Butiken: "Hon som kan italienarna är ledig idag, kan du komma tillbaka i morgon?"
Jo, detta är sant. Detta är svar som jag fått.
Men jag ha goda erfarenheter också.
De som jobbar i Reservdelsdisken nu är engagerade, trevliga och försöker verkligen hjälpa till. Mycket bra! Och "hon som kunde italienarna" gjorde ett bra jobb är hon kom dagen därpå. Väl godkänt!
Säljare känner jag bara till en. Snacka med Anders där, han är känd för att vara seriös och trevlig.
Jag har varit och provkört den två gånger, jag gillar den, skulle gärna haft en hemma i garaget, men värmepumpen gick sönder i samma sväng, så det fick tyvärr bli en Thermia istället för en Guzzi.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|