GSXR1100R
The older i get the faster i was
Kolla länken http://www.hyllingems.nu/index.asp?S=1&D=1738
Inte så mycket jobb, dom flesta duktiga förarna ställer gärna upp och hjälper till eftersom det drar sponsorerDepåbitchen skrev:Något för fler föreningar att ta efter kanske?
Krävs ju vissrerligen lite tid och engagemang från folk men det ger nog grym pr för rr!
Man kör som vanligt 17.00-20.00Wenhov skrev:När börjar första passet ikväll? Är det 17.30 som vanligt, eller har man förskjutit det en halvtimme p g a mässan?
Någon som vet?
GSXR1100R skrev:Skapligt med besökare denna kvällsträning, jag blev tvungen att köra i grupp 2 eftersom vi delade på hoj, grupp 2 bestod av Harms, Gsson, Petjo och en massa andra raketer som drog runt på 1.02-1.05 tider, gissa om jag blev varvad, denna gång hade jag även två fel på hojen, den drog inte över 9K, först hittade jag en lös kontakt till likriktarbryggan men det hjälpte inte, på kvällen så rev jag soppapumpen och hittade en tesked tankfoamsludd i grovfiltret, är man amatör så är man....
/R.Undningsmärket
Swedie skrev:Vart i landet bor Petjo? Inte stockholm va? Åker väl inte så långt för en kvällsträning...
Sölvesborg, enligt hans hemsida. http://www.petjo.seSwedie skrev:Vart i landet bor Petjo? Inte stockholm va? Åker väl inte så långt för en kvällsträning...
2... lite snålt, men man får ju se till att utnyttja tillfällenaPeterM skrev:Hur många pass hann ni köra?
kajlyl skrev:2... lite snålt, men man får ju se till att utnyttja tillfällena
Bänkade hojjen idag, 67rwhp
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024