2stroke_
Börn until it smoookes
du bor ju en bit bort men ja vill inte vi ska vara ovänner bara de att för mig är MOTOROLJA den oljan MOTORN ska ha som smörjer koppling å växellåda, skit samma innan de blir lite för offtopic
2stroke_ skrev:du bor ju en bit bort men ja vill inte vi ska vara ovänner bara de att för mig är MOTOROLJA den oljan MOTORN ska ha som smörjer koppling å växellåda, skit samma innan de blir lite för offtopic
DJM skrev:men herregud?
först kan du lära dig hur man gör en meningsuppbyggnad? Så man förstår vad du skriver.
Sen motorolja är 2taktsoljan eller som är till motorn, alltså smörjer motorn. Inte växellådan.
Den oljan man har i växellådan heter växellådsolja och det är ej motorolja.
Så klart slut. Sen kan du sluta anklaga folk att hur deras hojjar ser ut om man inte vet vad motorolja är. Den som inte verkar veta vad motorolja är så är det du!
2stroke_ skrev:
Om det är mc-olja bör det gå bra, är det bilolja får du förmodligen kopplingsproblem.Maiden skrev:Kan jag köra med 15w50 som är till 4-taktare? Farsan var och köpte det på OKQ8 men jag är inte säker på om det går bra med den. Han på OK hade sagt att det skulle gå bra iaf.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|