Det här börjar ju bli löjligt.. BMW har en helt ny hoj 2010 med massor av ny teknik.
Jag tycker oxå att hojen är ball, och tycker inte att det är konstigt att den vinner massa tester.
Men jag kan verkligen inte förstå poängen med att skapa en tråd om varenda j*vla test där den vinner.
No offense, men det känns väldigt mkt som att du är så sjukt stolt över att du äger en S1000RR och på något sätt försöker imponera på oss andra med det?
Vad vill du? att sporthojs samtliga medlemmar ska gå ut på gatorna och hylla BMW för att de har världens bästa sporthoj enligt en del tester?
Jag kanske ska damma av lite gamla tester från slutet av 90-talet när R1 sopade mattan med allt och skryta om att jag äger en Yamaha. De var ju först med den nya generationens superbike!!! Dessutom 20 år före bmw ens byggde en!!!!!!!
Eller.. nej.. juste.. en sån tråd fyller ingen funktion ö ht..
Kanske ska alla andra börja starta trådar om att just deras märke råkat vinna t ex en motogp-tävling? (varje gång)
ALLA moderna sporthojar är tillräckligt starka/snabba/bra för 99% av alla medlemmar här. Så att en modell gör några km/h mer än någon annan är verkligen totalt ointressant.
Hur ofta är det man ligger och pressar där runt 300 och tycker att det går för sakta?
Ett test är alltid just ett test, inget annat.
Jag TESTADE s1000rr på mc-live i barkarby. Fet hoj.. men när jag satte mig på min 5 år gamla R1:a för att åka hem så tyckte jag ändå att den var ljusår skönare/bättre än bmw:n.. kanske är fel på mig, men konstigt nog så kände jag inget behov om att starta en tråd gällandes det...
edit: värt att tillägga är att jag inte läst testet, och eftersom du varken skrev en länk till testet eller testresultat så kommer jag inte att göra det heller. Jag kanske har helt fel, men jag gissar att det var BMW S1000RR som vann?
Du får verkligen ursäkta, jag brukar inte syssla med "personangrepp" även när folk tycker annorlunda än mig. Det är en fri värld, alla får tycka vad de vill.
Men jag har bara så OTROLIGT svårt att se syftet med dina senaste trådar. De börjar alltid som någon sorts hyllning till bmw:n sen slutar de dessutom alltid på samma sätt. D vs att det helt plötsligt inte är intressant vilken hoj som vann. utan något annat. T ex att andra hojar inte höll? eller att en styrdämpare är dålig..