tocar
Vem orkar bry sig...
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
Hittar inte artikeln någonstans. Det som händer är att man kan tro att datorn hängt sig när man går in på Motorrads hemsida.
Det är så klart förjäkla dåligt att hojarna inte håller. Men du kan inte ge lite mer info hur länge hojarna höll och varför dom paja? Resultatet förvånar mig eftersom deras 5000 mila tester ofta indikerar att motorn fortfarande är som ny!
Att gå in i tråden och kritisera något utan ha läst artikeln, är för helt mig obegripligt, det betyder ju att man bara är ute efter att skapa oreda och förstöra för andra.
Har man inte råd att köpa Motorrad, STRUNTA i tråden!!
Annars så kommer man lite i närheten av vad som hände om man klickar på motorrradtester gynnar BMW.
Man kör 9 st av de kändaste märkena av sporthojar:
1. Först landsväg, långtur genom Europa och Frankrikes bergspartier med mycket kurvor blandat med motorvägsetapper.
2: Sen högfartstest och ax-prestanda på Nardobanan i Italien, där inte enbart farten spelar roll utan även hur hojen uppför sig i höga farter och hur föraren får vinden på sig, dämpning osv.. (de klagade på styrdämparen hmm konstigt när jag blev slaktad i annan tråd).
Under detta test pajar/skjutermotor/växellåda osv.. fem nämnda hojar, vilket enl mottorrad skapat stora rabalder blad tillverkarna och deras återförsäljare.
3. Tänkt bantest på nardobanans mittparti där det ligger en bana, detta kunde inte slutföras då de inte hade alla hojar kvar.
så de måste köra tillbaka hojarna och försöka göra testet på annan bana.
Gå inte in i mina trådar om ni inte gillar vad jag skriver, varför går ni in? Varför skriver ni något? Strunta och gå in och bojkotta mig ni som verkar " hatälska" mig, då ni får ut er egen frustration genom att angripa något ni inte begriper.
STAY OFF!