Dirtyforewer
Ny medlem
Motorhandel.se
Hej
Jag kan bara hålla med dig! Motorhandel.se är ett riktigt blåsföretag. Har betalat 5495kr till dom i förskott och har nu polisanmält dom. Motorhandel.se är efter jag har kollat upp dom svartlistade med betalningsanmärkningar och betalningsförelägganden. Varna dom du känner för jag är inte ensam om att ha blivit blåst av dom!
Dom har annonser inne men inga varor?
Dom vill tydligen bara att man betalar för att sedan leka tysta leken. Helt oseriöst.
Nä hoppas min polisanmälan gör sitt och jag får tillbaka pengarna.
Däremot hade min kompis handlat från Motosweden.se i Helsingborg och fått sin dirtbike 125cc för 3695kr. Den var billigast i sverige och han är nöjd med den.Fick vänta 1 vecka tills han fick den. Så som svar på din fråga så kan jag rekomendera motorsweden men varna för motorhandel.
Sen får man ju inte förvänta sig en yamaha om man betalar för en opel
Men man förväntar sig inte att bli blåst som jag blev av motorhandel.
Lycka till
nu har inte jag någon personlig erfarenhet av just motorsweden, men den här trenden med att inte svara på mail och bristande kvalité i hojarna verkar vara ett ganska allmänt känt faktum för de som liksom jag söker en lågbudget-cross att köra runt lite på.
Jag beställde själv min fiddy från motorhandel.se för några veckor sen, och trots att de påstår att de "svarar på mail inom 24h" så har jag hittills fått svar på ett av fem mail, och detta var fyra dagar efter att jag skickat det.
Problemen jag har haft med min hoj än så länge:
Ospända ekrar i bakfälgen som resulterade i skevt bakhjul
-detta fick jag reklamera och ett nytt hjul kom efter en dryg vecka
Skev bakaxel (troligen på grund av den skeva bakfälgen)
-Detta mailade jag om för flera dagar sen, men jag har fortfarande inte fått något svar.
Dålig kompression när jag kickar (vet inte var problemet sitter än)
-detta har jag inte hört av mig till motorhandel om, men jag blev tipsad av en polare att försöka reklamera hela hojen och försöka få någon mer högkvalitativ.
Motorhandel.se är troligen ett lite mer seriöst företag eftersom de har F-skattesedel och en butik som folk onekligen har varit inne i, men jag har märkt på dom att dom inte är helt ärliga när man försöker reklamera och kolla upp saker om sin fiddy/cross. Min fiddy har de dessutom helt tagit ur sitt sortiment nu.. troligen på grund av den ganska låga kvalitén.
Hej
Jag kan bara hålla med dig! Motorhandel.se är ett riktigt blåsföretag. Har betalat 5495kr till dom i förskott och har nu polisanmält dom. Motorhandel.se är efter jag har kollat upp dom svartlistade med betalningsanmärkningar och betalningsförelägganden. Varna dom du känner för jag är inte ensam om att ha blivit blåst av dom!
Dom har annonser inne men inga varor?
Dom vill tydligen bara att man betalar för att sedan leka tysta leken. Helt oseriöst.
Nä hoppas min polisanmälan gör sitt och jag får tillbaka pengarna.
Däremot hade min kompis handlat från Motosweden.se i Helsingborg och fått sin dirtbike 125cc för 3695kr. Den var billigast i sverige och han är nöjd med den.Fick vänta 1 vecka tills han fick den. Så som svar på din fråga så kan jag rekomendera motorsweden men varna för motorhandel.
Sen får man ju inte förvänta sig en yamaha om man betalar för en opel
Men man förväntar sig inte att bli blåst som jag blev av motorhandel.
Lycka till
Last edited: