Fått kallelsen än? Om inte, bered dig på en överraskning. Ingen farlig överraskning, det är en bra utbildning, men en överraskning ändå...
Du har ju hamnat på en av de bästa utbildningsorterna i landet. Jag låg själv i halmstad för några år sedan och om de inte ändrat sig för mycket så tror jag inte du blir besviken
Härligt å höra När va du inne? Hört att de kör både KTM400/640 och/eller Husqvarna 258M. Vad körde du?
...Det sägs att man får en splitter ny motorcykel när man är klar!? Det kan fan inte va sant?
Vad är detta för tillställning?
jag låg i kavalleriet. jag fick en häst
Jag var ordonnans i Halmstad för 7-8 år sen, vi körde HVA258a sen körde befälen runt med sina egna cyklar typ ktm och spruta lera i fejjan på oss.
Vi fick behålla hjälmen när vi muckade. Alla fick varsin ny när vi började köra. Nån sketen Nolan om jag minns rätt.
Okey, ball Men så ni fick bara hjälmarna då? ingen hoj?
hahaha en spålitterny hoj bästa jag har hört.... de skär ner så mycket på försvaret men endå har de råd att ge nya hojjar vid much...
men det e lugnt det esant för jag har ett jasplan utanför.....
behöver bara 800 meter för att lyfta o landa men mina grannar gillar inte när jag kommer hem sent på kvällarna
jag låg i kavalleriet. jag fick en häst
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |