magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Helt klart vilken jävla kung!!!
Men var fasen, har du ett ankare innanför västen eller hur stoppar du besten, inte ens framskiva och baktrumman gör väl varken till eller från?
Du glömmer bort att Mozz är en räjserförare av rang han bromsar bara när han kör på bana.
Mozz - Bromsar aldrig
Mozz - Bromsar aldrig
I beg to differ
Plötsligt fick jag blåflagg! På varv 13!!!! Vad tusan, ska JAG bli varvad? TJO, kom en på innern och TJO, kom en på yttern; Lucas Bäckström och Pontus Duerlund rökte mig och Jesper så det stod härliga till! Och då, när jag sett hur fort de kunde köra, så kände jag kraften, kände hur jag fick mod och plötsligt var jag inte skitnödig längre!
Behövde två kurvor för att göra mig av med Jesper och satte iväg! Började varva förare; NICE! Jim Classon försvann bakåt och i töcknet i änden på rakan dök fler förare upp. Kommer närmare, ser att det står ”Långqvist” på ryggen, och känner att ”Du ska stekas!!!” Ser att det är två varv kvar och 200 meter fram till Långqvist. All skitnödighet försvinner och jag ser hur han formligen backar emot mig. Har ett par coola släpp i högfartarn, bakänden trippar ut SKÖNT in i Ginstkurvan och ut på sista varvet bromsar jag utan problem om i änden på rakan. Ser att Henrik Larsson ligger 100 meter längre fram och i ett nafs är jag ikapp. Laddar genom högfartarn och glider förbi på innern i loppets sista kurva! Håller mig på hjulen och tar målflagg. Är såååååååå nöjd med att vara på hjulen och vinkar till alla jätteglada funktionärer. Och varför de är jätteglada får jag reda på när jag rullar in i depån och massor av folk jublar och gratulerar; Jag kom TREA!!!!!
Bild tagen från Valen Custom Shop facebook sida så ring o hör om de har bilden i bättre storlek
Men var fasen, har du ett ankare innanför västen eller hur stoppar du besten, inte ens framskiva och baktrumman gör väl varken till eller från?
Mozz och Chuck norris, olika dialekt annars ser jag fan ingen skillnad
Vill du ligga med mig?????
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS