Sägs på Svengelska; Magnus Måzz - Lajk a båss.
Fast det där citatet är stulet
Sägs på Svengelska; Magnus Måzz - Lajk a båss.
Hej på er.
Jag har via moderatorerna fått reda på att min tröjförsäljning här på SH väckt ont blod hos vissa, då reglerna säger att:
"Man får inte sälja saker på forumet!"
"Man får inte göra reklam för egen vinning!"
"Varför får han men inte vi?"
Til dessa rättvisans apostlar vill jag säga att allt är sanktionerat av Swedie. Han menar att jag sprider god reklam för Hojkultur i allmänhet, och Roadracing i synnerhet, samt sprider namnet Sporthoj på ett positivt sätt i alla sammanhang. Därför får jag genomföra denna försäljning för att lättare kunna fortsätta göra detta.
Så, var icke oroliga, allt är i sin ordning, inga regler har brutits.
#22 Mozz
Vänta bara, snart kommer samma människor klaga på att du postar samma sak i flera forumtrådar
Kan meddela att jag sprungit omkring med min grymma mozztischa under pauserna på Slovakiaring hela dagen.
Polarns KTM fes ut olja på den vid meck så den fick patina dirECkt.
Jag tror att jag sett bg på en sån där minicykel också så det har varit en MYCKET komplett dag.
Fast det där citatet är stulet
Jag tog också på mej Mozztischa i Slovakien, dock på Söndag eftermiddag då man skulle ge sej av hemmåt (Borås) igen, passerade legendarisk mossmark(Varberg/Falkenberg)med tischan på.
Snygg är tischan Mossberg, man tackar
Idag kom ett brunt brev och mycket riktigt, där ligger den! helt klockrent Magnus!
Hoppas att du får en lyckad säsong
T-shirten låg i brevlådan idag! Sjukt snabb leverans...
Idag kom ett brunt brev och mycket riktigt, där ligger den! helt klockrent Magnus!
Hoppas att du får en lyckad säsong
Eehh, jag är lite lätt bedövad just nu. Överväldigad kanske är ett bättre ord! Jag hittade försändelsen med Mozz-tischor i brevlådan när jag kom hem från jobbet!
Vilken syn, svart tryck på numera klassiskt bäbisblått! Mitt förslag till nästa års tischa är en bild på allas vår förebild Mozz själv iförd en tischa i storlek xs! En rekursiv tischa....
Hur som helst...vill ni bli överväldigade. Vill ni njuta av att vara en av supportrarna så skaffa er minst en egen! Enligt vanligtvis välunderrättade källor så lär det inte, hur skall man säga nu, inte finnas hur många som helst kvar!
Jag skall se till att synas i min bäbisblå Mozztischa. Bäbisblå och nöjd!
T-shirts med posten idag Tackar!
Jag och grabben dyker upp o hejar vid någon tävling till sommaren
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha