Mozz Racing T-shirt 2014 edition!!! Stöd gamlots satsning mot SM-guld och VM-ståhej!!

Fick hem min MOZZ-tischa idag...va grymmare än jag väntat mig. Frågan är bara om jag ska inviga den imorrn på Sviesta och låta den bada i min svett. Är ju i dess rätta element men frågan är om man ska plåga en sån klenod med nåt så ocharmigt som svett.

Fick hem min MOZZ-tischa idag...va grymmare än jag väntat mig. Frågan är bara om jag ska inviga den imorrn på Sviesta och låta den bada i min svett. Är ju i dess rätta element men frågan är om man ska plåga en sån klenod med nåt så ocharmigt som svett.

Svett är dess rätta element, absolut! Precis som den passar utmärkt under kavajen på ett bröllop, bizniz-möte eller finmiddag på krogen! Den är såååååå rätt alltid!:tummenupp

Inläggspremiär för mig på Sporthoj! Har varit läsare/snokare på forumet i över ett år men var så jädra sugen på en tischa så jag blev medlem...:banana

Fick hem min i veckan, den är mjuk och blå.. Det räcker för mig...Bild kommer!:tummenupp

Tycker du får trycka upp lite fler tischor för män... XL : ) så jag kan pryda Malmö med lite Mozzracing...

De här stackars töserna stod och frös i depån härom veckan i Assen.
Hur var det nu man beställde tröjor?
2014-04-26 14.29.41.jpg

Last edited:
Har du svårt att bli av med de små storlekarna kan du kanske skänka en till den här killen:
2014-04-26 14.33.55.jpg

Fick en autograf av den här killen, men den planschen försvann ut ur ryggan strax före Bremen! (tillsammans med en Salomon sko)
Tiischört med autograf känns stabilare, men levererar du inte på Assen så slänger jag den strax innan Bremen!
2014-04-26 14.38.50 (1).jpg

(Tar med flaggan i år också, Hoofdtribune!!)

Last edited:
Såg en annan tråd nu att de är nästan slut!! Har inte hela teamet koll på hur många tiischörtar som säljs?
Får ta upp det här med han som är ansvarig för mörschendajs avdelningen!!! Nå kan man få en tröja, nej 2, en av sönerna ska ju med till Assen också???

Takk 22 Mozz !
Fick min snabbt i brevlådan. :)
Och bara för uppskatta storlekarna.
De är rejält tilltagna ! :tummenupp
På mig med 173cm (längd) och 115kg sitter Large perfekt.
Jag som alltid köper XL T-shirts
Så min uppfattning är att köper du normalt
XL så räcker L
L så räcker M
osv.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...