Mp 3 spelare

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Tänkte köpa en sån bärbar mp 3. Vilken ska man handla ? det finns ju miljoner sådana ... :va tänkte mig en med 1 Gb minne, USB 2.0 och gärna FM radio i den.. nån som har nåt förslag ?
runt 800-1200 spänn max ...

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Har en iRiver 700-serie som jag är galet nöjd med. Lååång speltid, bra tryck i och FM-radio. Känns fan som man aldrig behöver byta batteri i den.

Betyg: :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Infamous

GO Kånkelberrys!!!
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2004 Kwakka kryss-tia
Kollade in brorsans NANO idag....grymt läcker...lite över budget kanske.... :)

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Jag har en Creative MuVo V200 på 1GB. Finns att hitta för runt 1200:-.
Bra tryck i den, har radio samt USB2. Även hyfsade inställningsmöjligheter för EQ:n.

Ca 12-15 timmar batteritid med ett AAA batteri av mindre känt märke/kvalitet.
Kanske lite plastig men funktionen är bra. Byt bara ut lurarna. Kör med Koss the plug och de är riktigt bra

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Vill du ha bra ljud så är det iaudio 5 eller iaudio U2 som gäller. Tips. Läs recensionerna på pricerunner om dessa två. Ipod Nano köper du om du vill ha en repig spelare.

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Vänta på mp4 istället ;) Min polare vann en sådan på tekniska mässan.

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Jag har en Sandisk, M200 256 mb. Är helt nöjd med ljudet, ganska bra ljud... men jag tycker att 256 mb är för lite.

Så därför har jag tänkt köpa en ny mp3. Prisklass runt 1000-1500. Ljudet är viktigast, minst 512 mb minne. Vilken rekommenderar ni? Jag har tänkt på M200 512 mb, samma fast med mer minne.

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
H4 skrev:
Jag har en Sandisk, M200 256 mb. Är helt nöjd med ljudet, ganska bra ljud... men jag tycker att 256 mb är för lite.

Så därför har jag tänkt köpa en ny mp3. Prisklass runt 1000-1500. Ljudet är viktigast, minst 512 mb minne. Vilken rekommenderar ni? Jag har tänkt på M200 512 mb, samma fast med mer minne.

Har själv en Ipod Mini 4 Gb med Koss-lurar. Ljudet är kalas, drifttid hur lång som helst & har fortfarande inte fyllt den helt. Vet inte vad den kostar här, köpte den i staterna för 1500:-.

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Valen skrev:
Har själv en Ipod Mini 4 Gb med Koss-lurar. Ljudet är kalas, drifttid hur lång som helst & har fortfarande inte fyllt den helt. Vet inte vad den kostar här, köpte den i staterna för 1500:-.

Jo, Ipod har jag tänkt köpa. Men jag har hört att de har sämre ljud än Sandisken... och jag vill helst inte byta ner mig när det gäller ljud.

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
H4 skrev:
Eftersom jag har en själv kan jag rekommender en Sony NWE400. NW-E405an med 512mb kostar runt 1300:- . Eller kanske en Sony "BEANS".

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
H4 skrev:
Jo, Ipod har jag tänkt köpa. Men jag har hört att de har sämre ljud än Sandisken... och jag vill helst inte byta ner mig när det gäller ljud.
Jag har "hört" skillnaden mellan Sandisk & min egna Ipod - kan absolut inte påstå att Sandisken presterade bättre (nu är jag oxå subjektiv). Men värt att nämna är att Koss-lurarna ger bättre ljud än Ipod-original. Desutom är de av typen "öronpluggar" vilket lämpar sig mycket bra när man motorcyklar. Alltså: jag tror att även den sämsta mp3-spelaren kan låta hyggligt bra om du bara har schyssta lurar.

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
verkar vara en djungel det här... det blev en från netonnet.se
avant mp700... det fick duga med 512 mb. 899 :- , det får duga.. :)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy