Vad har han gjort för att förtjäna det ödet?Ved är bra. Nog om det. Åter till huvudämnet.
Sture Bergwall till Mp?
Jag tror inte du behöver dra några andra slutsatser än att hon är ett ideologisk pucko.Hennes uttalande får en ju att undra och tro att det finns en slags matriarkal "klan" av högt uppsatta feminister.
Pratar man öppet om kriminella klaner så kanske folk får för sig att invandrare begår brott, och det vore ju fruktansvärt. Då kanske folk får för sig att rösta på högerextremistnazisterna till höger om S... Så när såna rasistiska saker är på tapeten så är det viktigt att påtala att kriminella klaner inte har någonting med invandring att göra, och hur driver man hem sin poäng bättre än genom att påtala att "Jag är minsann också med i en klan och det har ingenting med organiserad brottslighet att göra"? Ungefär så tror jag att hennes tankegång gick. Ingen substans över huvud taget, bara det gamla vanliga "Sluuuuuuuta prata om allt dumt som invandrare hittar på, folk kanske röstar SD om ni inte sluuuuhuuuuhuuuutar!!!"Hennes uttalande får en ju att undra och tro att det finns en slags matriarkal "klan" av högt uppsatta feminister.
En myt...om du undantar politiken, myndigheterna, "rättsväsendet", vården och skolan. Uppräkningen kan fordra kompletterinng.Hennes uttalande får en ju att undra och tro att det finns en slags matriarkal "klan" av högt uppsatta feminister.
Kan du länka till artikeln?
Vad ska du ha den till?Kan du länka till artikeln?
Vi andra kanske också vill ha den.Vad ska du ha den till? Du står ju bakom v/mp, fixa egna länkar.
svarar mig själv: Ser ut att vara en betalartikel på samnytt.Vi andra kanske också vill ha den.
Jag hatar MP och vill trycka ner i halsen på miljömuppar som klagar på höga elpriser.
Ingen hemlighet men kul om de hade stått för vad de gjort för en gång skull. Men det faller väl på sin egen orimlighet.Det är väl inga hemligheter. Man fipplade väl med ett par platser i styrelse och tog in kåberger bla. Att han inte är jätteglad i kärnkraft är väl heller ingen hemlighet. Fast jag skulle kanske uttrycka det som att han är glad i intermittent kraft ist, det märks sas lite tydligare.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|