Mr-X resa sthlm-gtbg

KimL

Beware
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Yamaha R7, 2022
I samma veva var det ngn ( samma ? ) i BIKE som fick ett helt reportage om hur han körde ikapp bilar och gjorde en snabb, rullande stoppie mens han körde om bilen. Han hette oxå ngt fränt, ngn som minns?

Vet inte om jag har kvar det numret, men killen kallade dom för Mr Y. Vilket jag tyckte kändes lite halv fattigt med tanke på att dom precis några nummer tidigare skrivit om Mr X tävling med Finlands färjan där han körde på en silvergrå/röd Kawasaki ZX-9R Ninja. Gissa om den hojen var min dröm hoj att äga då :D

JT

I feel the need, the need for speed!
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja och Yamaha R6
Kom igen nu, kan ingen slänga upp det numret med Mr X, den med Finlandsfärjan vs ZX9R.

KOMA

War inside my head
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
CB1000RA
Vilkeá tillbakablickar man fick nu.Hade precis ett sånt svart Texport ställ
som Mr.X men cykeln man hade då va en FZR 1000 från -89.

sportbike

Guest
Pratade med mr X igår,han hade bara en tidning kvar,men nån kan säkert hitta reportaget nånstans.

edit:vi kallar honom herr plus numera.

relentless

Medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
R6RR 2008
rolig tråd!..
kommer oxå ihåg mr.x! :tummenupp
det var ju på den tiden intresset startade på allvar..

farsan ville inte att man skulle åka cross, det var farligt men tillslut lyckades man spara ihop stålar å köpa en beggad halvrisig suzuki rm slingshot 125 - 89
eftersom den inte var byggd för trottoarkörning o farsan inte ville skjutsa till bana så rasade lådan ganska snabbt.
fick veta på carla yellows senare att jag med min osponsrade
15 års ekonomi inte hade råd att laga den..
haha..
o alla lokala förmågor.. de äldre coola killarna i kommunen som brakkade förbi kvarnbadet på deras fzr 1000 i HELA 200 blås!!
shit va coola hojar, man trodde att dom alltid skulle se ut så..eller hoppades!
nu sitter man med en k71000 å e nöjdare än nånsin!

vilka tider!

FARTGALEN <<

Fartfeber
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
tramp
Kom igen nu, kan ingen slänga upp det numret med Mr X, den med Finlandsfärjan vs ZX9R.
Har ingen scanner men det repotaget var väl bara en saga som jag uppfattade det. Mailade Gerry för typ 8 år sedan om just MrX och han tryckte hårt på att X2000 var helt sann medans han inte kommenterade Finlandsfärjan. Den historien var väl bara lite för mycket...

JT

I feel the need, the need for speed!
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja och Yamaha R6
Har ingen scanner men det repotaget var väl bara en saga som jag uppfattade det. Mailade Gerry för typ 8 år sedan om just MrX och han tryckte hårt på att X2000 var helt sann medans han inte kommenterade Finlandsfärjan. Den historien var väl bara lite för mycket...

Kan du inte fixa någon som skannar in den? Bilr nostalgisk bara jag tänker på gammla nummer av SuperBike. När jag var en 16 år och körde 125a var det ingen saga det var 100% fakta!:D

FARTGALEN <<

Fartfeber
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
tramp
Kan du inte fixa någon som skannar in den? Bilr nostalgisk bara jag tänker på gammla nummer av SuperBike. När jag var en 16 år och körde 125a var det ingen saga det var 100% fakta!:D
På lördag kan det fixas om du inte fått tag i tidningen tills dess.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Jag vet vem mr X är... Men det får jag inte tala om. Har ju familj och barn.:näsblod

Däremot så svarade Ducatiklubbens medlemstidning på Bikes reportage och körde en duell mellan en Ducati 350 Scrambler och Lidingötåget! Skitkul story som även publicerades i MCM.:tummenupp
Nån som har och kan lägga upp här?

Ha. Det skulle vara något det..

SportGuzzi

livsnjutare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
Moto Guzzi V11 Sport
....Mr X hade yrke som stridspilot (inte mr Sköld) utöver att vara Bike behjälplig ibland ....

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen