SkorvKalle
2 hjul för mycket
Mavve skrev:Nån mer än jag som inte kommer in på sin MSN just nu?
nope.. du har blitt bannad från msn
Mavve skrev:Nån mer än jag som inte kommer in på sin MSN just nu?
Eller så klickar du Ctrl+Enter...Mavve skrev:Klickar du ENTER på ICQ så postas inte ditt meddelande utan du måste föra muspekaren på POSTA
ICQ suger fett mer än MSN.
Mavve skrev:Klickar du ENTER på ICQ så postas inte ditt meddelande utan du måste föra muspekaren på POSTA
Nä, nästan alla kör ju med icq. Har 60 kontakter på den listan. Känner knappt några som använder msn.Mavve skrev:Klickar du ENTER på ICQ så postas inte ditt meddelande utan du måste föra muspekaren på POSTA
berggren_martin skrev:Nä, nästan alla kör ju med icq. Har 60 kontakter på den listan. Känner knappt några som använder msn.
I ICQ skickar man meddelandet genom att trycka alt s.
då e vi iaf 2 om detAlex.J skrev:Jag använder bara ICQ det tycker jag mycket bättre om
Maverick skrev:Mavve om du nu tycker att de e jobbigt o trycka ctrl+enter eller tab enter som jag gör.. så kan du ju börja använda skype istället (www.skype.com).. så slipper du trycka på tangetbordet!! mkt smidigt att använda.. så kan man surfa runt som vanligt istället..
Jo de kan ju vara ruskigt jobbigt o verkligen prata me den man snacka med..Mavve skrev:Nej usch, verkar ju vara skitjobbigt o hålla på med sånt.
Jag kopplar alltid bort alla tänkbara ljudeffekter på min dator, så det där har jag inte märkt nåt av. Varför ska inlägget postas när man trycker enter förresten? Det är ju jätteirriterande, då kan man inte använda radbyte i texten.Mavve skrev:Jag har 2 på min ICQ och båda har jag på min msn med....
Endast den ena av dem använder ICQn ibland.
Det är meningen att inlägget ska postas om man trycker enter - det gör det inte på ICQ..... där e d bara krångligt och massa onödiga ljudeffekter som skrämmer hundar.
Mavve skrev:Klickar du ENTER på ICQ så postas inte ditt meddelande utan du måste föra muspekaren på POSTA
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |