Muppar på MC

doolycheck

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 May 2008
Hoj
Kawasaki w800 2016
På väg till jobbet idag vid halv sex på kvällen ungefär, avfarten från essingeleden ner mot Lindhagensgatan så ser jag en KTM i backspegeln när jag bromsar in för rödljuset, och intresserad av hojar som man är så kikar jag givetvis på killen i backspegeln.. plötsligt börjar han studsa med framhjulet, rycker upp skiten och dunsar okontrollerat ner ett antal ggr för att sen stanna bakom mig..
efter vänstervängen vid rödljuset så släpper jag förbi honom varpå han fortsätter att "studsa" och vingla, vid nästa korsning ska jag vänster igen och håller koll på honom, han bromsar och håller lite till höger men jag känner på mig att han ska hitta på något, jo då.. mycket riktigt så gör han en u-sväng precis framför mig. hade jag kört normalt med bilen och inte uppmärksammat det underliga beteendet så hade jag klippt honom rakt av.

Det jag undrar är över hur stor del av dödsolyckor såna förare står för per säsong.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
*pust* here we go again! fan, kommer bli tjock av allt :chips

:hihi

ontopic: fråga CS :tummenupp

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
*pust* here we go again! fan, kommer bli tjock av allt :chips

:hihi

ontopic: fråga CS :tummenupp

...är det verkligen sporthoj.com man surfat in på? :D

Själv valde jag ett mer lämpat ställe att studsa runt på när jag patetiskt försökte få upp kåtten igår... :talanglös

/J

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
...är det verkligen sporthoj.com man surfat in på? :D

Själv valde jag ett mer lämpat ställe att studsa runt på när jag patetiskt försökte få upp kåtten igår... :talanglös

/J

:redtube :hihi

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
:rofl ...ahem...det blev lite tokigt, men jag bjuder på den. :crash

hahahah.....måste hotta upp tråden lite när den snart ändå kommer bli slaktad. :arsele:D

plus att mitt tips kanske får alla bittra och tråkiga människor på detta forum att slappna av. :rofl :hihi

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
hahahah.....måste hotta upp tråden lite när den snart ändå kommer bli slaktad. :arsele:D

plus att mitt tips kanske får alla bittra och tråkiga människor på detta forum att slappna av. :rofl :hihi

:D :yoparty :banana :tuttar Det är mycket neggande nu här, SH blir tråkigare för varje dag som går.

Markus, Teo och Dreggel mfl - ni har ett tungt ansvar vilande på era axlar att sätta lite fräs på forumet igen.

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
:D :yoparty :banana :tuttar Det är mycket neggande nu här, SH blir tråkigare för varje dag som går.

Markus, Teo och Dreggel mfl - ni har ett tungt ansvar vilande på era axlar att sätta lite fräs på forumet igen.

har osså märkt av den känslan tråkigt som satan

ngt som är mer tråkigt än ovan är den bristfälliga infon det finns om motarder , har sneglat på en sån nu , men lyckas inte hitta ngt nämnvärt

för er besserwisswers så har jag läst o sökt

var o provkörde en ktm lc4 från 02 men blev riktigt besviken ,,
o till råga på allt hitta jag mögel i frukostbrödet :rolleyes:

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
har osså märkt av den känslan tråkigt som satan

ngt som är mer tråkigt än ovan är den bristfälliga infon det finns om motarder , har sneglat på en sån nu , men lyckas inte hitta ngt nämnvärt

för er besserwisswers så har jag läst o sökt

var o provkörde en ktm lc4 från 02 men blev riktigt besviken ,,
o till råga på allt hitta jag mögel i frukostbrödet :rolleyes:

:D Mögel är kass!

LC4orna handlar om att välja rätt vägar, det är slöa hojar...och det skall vara så. :) Till och med racemotarderna är tämligen slöa (allt är relativt efter att man åkt literhoj, de vet vi ju är dödsmaskiner man inte kan TJöra under 290 med :fakta :dördireCkt ).

Prova igen, men ta den där svinkrokiga landsvägen du hoppat över tidigare..

Stenhård_gubbe

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2009
Hoj
Honda SP1 -00
Antyder du att folk slappnar av av lite ruska tupp?!

Sex med sig själv har man EFTER att man har gift sig! :mattias

Fram tills dess har man ju mer att välja på!

Skulle starkt avråda alla talanglösa frigolithjon att ruska med rullen, alternativt bränna bakre slangen. Dom skulle göra det oansvarligt och för fort.
Dessutom om farbror blå kom skulle dom med stor sannolikhet ruska av (sig) honom med.....

Talangfulltouringgubbe.........

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
:D Mögel är kass!

LC4orna handlar om att välja rätt vägar, det är slöa hojar...och det skall vara så. :) Till och med racemotarderna är tämligen slöa (allt är relativt efter att man åkt literhoj, de vet vi ju är dödsmaskiner man inte kan TJöra under 290 med :fakta :dördireCkt ).

Prova igen, men ta den där svinkrokiga landsvägen du hoppat över tidigare..

njae lc4 hoppar man nog ,, men husan verkar mer o mer intressant trots det eviga skruvandet

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
lite dyr osså för o bara va en leksak ,, men tar tacksamt emot lite råd , motard är ju ett helt nytt område då man ägnat sig åt sport

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati