dunderhonung
Vill ha en duke nu!!
kommer väl nåt som fuckbook snart
...snart? Märker att du hänger med i utvecklingen.
kommer väl nåt som fuckbook snart
Joo då....
Hade en 640 SM innan å visst den var mindre än 950SM som jag ändå inte tycker har tappat sin smidighet. Å så sjukt rolig. Man ler varje gång man drar på rullen till höger för den går så in i satan......
En fördel med tråden är ju att man inser ganska fort att de dåliga mc-generna inte förs vidare utan snarare hamnar ''utanför'' och spills..
Som sagt. Jag är glad att fler och fler uppmärksammar problemet med frigolitherna och beklagar sig här på forumet.
Jodå, man bryr sig om nämnda saker OCH vacuumförpackade Frigolithjon™...
Vad sägs om att lägga din energi på något som faktiskt kan förbättra världen? Vem bryr sig om fortkörningar griseri i trafiken när det finns svält, aga, barnporr, krig, förtryck etc? ... men vad betyder sådant när ens egna lyxkonsumtion ev. kan störas
Jodå, man bryr sig om nämnda saker OCH vacuumförpackade Frigolithjon™...
Vem är det som ska lägga ner och vilka är det som irriterar en massa människor...? Frigolithjon™ ersätter många ord och används redan friskt. Siktar på att få in ordet i lagtexten.
Frigolithjonisera = uppmana andra till grov vårdslöshet i trafiken
orkar knapt ens bemöda mig med att svara dig..försök uppföra dig som normalt folk istället. om du inte klarar det så finns det andra ställen på internet som kan ta hand om dig.
Det är ingen idé att försöka, de som aldrig fick vara barn kommer vara medelålderssvenssons hela livet och istället för att ha roligt gnälla på andra. Så är det bara.
Vem är det som ska lägga ner och vilka är det som irriterar en massa människor...? Frigolithjon™ ersätter många ord och används redan friskt. Siktar på att få in ordet i lagtexten.
Frigolithjonisera = uppmana andra till grov vårdslöshet i trafiken
Första personen under min sh tid som lag på ignorelist är CS.......känns grymt bra och hoppas fler gör det
och vad än ni gör använd förfan inte CS ord som hon är så stålt över och skriver titt som tätt.
*pust* here we go again! fan, kommer bli tjock av allt :chips
ontopic: fråga CS
Jag har inte läst något inlägg i tråden men om man har sådana spörsmål blir mitt tips att sluta med detta och istället sätta sig framför teven och kolla på en jättehärlig porrfilm.
Ja, det är i alla fall jag tycker.
Om jag inte hade varit på jobbet hade jag sexat med tjejen kan jag lova.
Min tjej gillar att onanera i soffan. Att jag tittar på är bara ett pluss menar hon.
ta bort honom därifrån kvickt och kolla trådarna på mc-relaterat
Nix! Det är Du som påstår att jag skapade tråden för att visa att hjonet är den värsta föraren. Jag skapade tråden för att få reda på av hjonen (eller snarare forumets medlemmar) vilken förare som de anser är farligast. Detta är sporthoj, inte SVMC eller glidarhoj.... och här finns hjonen representerade ..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|