Muppar på MC

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Joo då....
Hade en 640 SM innan å visst den var mindre än 950SM som jag ändå inte tycker har tappat sin smidighet. Å så sjukt rolig. Man ler varje gång man drar på rullen till höger för den går så in i satan...... :D

Om du istället drar båda gasvirena till samma gashandtag så kommer en helt ny värld att öppna sig för dig.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
En fördel med tråden är ju att man inser ganska fort att de dåliga mc-generna inte förs vidare utan snarare hamnar ''utanför'' och spills..

Som sagt. Jag är glad att fler och fler uppmärksammar problemet med frigolitherna och beklagar sig här på forumet. :tummenupp

Vad sägs om att lägga din energi på något som faktiskt kan förbättra världen? Vem bryr sig om fortkörningar griseri i trafiken när det finns svält, aga, barnporr, krig, förtryck etc? ... men vad betyder sådant när ens egna lyxkonsumtion ev. kan störas ;)

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Jodå, man bryr sig om nämnda saker OCH vacuumförpackade Frigolithjon™...:tummenupp

du är lite som min dampskadade lillebror.. en skämt kan va kul en gång. men sen drar han det om och om och om igen som en trasig skiva. fast besluten om att vi skall tycka att det är lika lysande och roligt varje gång , naturligtvis är det så i hans värld . men inte i våran..

likadant är det med frigolithjon. jag skrattade första gången.. nu är det bara pinsamt att höra dig masa om och om igen om ett ord som du själv hittat på och uppenbarligen är du ganska stolt över det.

skaffa adressen frigolithjon.blogspot.com så kan du rabbla detta ord flera gånger varje dag om du vill. så kan dom som vill läsa.. jag med flera är duktigt trött på ditt sabbande av trådar.. du säger att du sen du kommit hit har upplyst en massa människor.. nej kära CS du har däremot irriterat en jäkla massa människor. inte i första hand på grund av att dom är lättstötta , utan på grund av att du precis som min dampade lillebror försöker vara rolig med ett påhittat ord du hittat på själv , och du måste göra detta eftersom att ingen har hakat på ännu,

lägg ner människa

doolycheck

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 May 2008
Hoj
Kawasaki w800 2016
Vad sägs om att lägga din energi på något som faktiskt kan förbättra världen? Vem bryr sig om fortkörningar griseri i trafiken när det finns svält, aga, barnporr, krig, förtryck etc? ... men vad betyder sådant när ens egna lyxkonsumtion ev. kan störas ;)

Om man bara ska lägga energi på såna frågor så blir ju varenda tråd fullkomligt ointressant och tillintetsägande.

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Vem är det som ska lägga ner och vilka är det som irriterar en massa människor...? Frigolithjon™ ersätter många ord och används redan friskt. Siktar på att få in ordet i lagtexten.

Frigolithjonisera = uppmana andra till grov vårdslöshet i trafiken :hej

orkar knapt ens bemöda mig med att svara dig..försök uppföra dig som normalt folk istället. om du inte klarar det så finns det andra ställen på internet som kan ta hand om dig.

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Sluta svammla och åter till ämnet:

TMS.415.IGetAround.jpg

Massbicycles.jpg

PS: Om ett ord används friskt av endast en person så kan det omöjligen betraktas som allmänt vedertaget.

Last edited:

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
orkar knapt ens bemöda mig med att svara dig..försök uppföra dig som normalt folk istället. om du inte klarar det så finns det andra ställen på internet som kan ta hand om dig.

Det är ingen idé att försöka, de som aldrig fick vara barn kommer vara medelålderssvenssons hela livet och istället för att ha roligt gnälla på andra. Så är det bara.

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Det är ingen idé att försöka, de som aldrig fick vara barn kommer vara medelålderssvenssons hela livet och istället för att ha roligt gnälla på andra. Så är det bara.

du har nog helt rätt min vän.. att gå runt och vara konstant skitnödig har aldrig gjort någon människa gott

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Vem är det som ska lägga ner och vilka är det som irriterar en massa människor...? Frigolithjon™ ersätter många ord och används redan friskt. Siktar på att få in ordet i lagtexten.

Frigolithjonisera = uppmana andra till grov vårdslöshet i trafiken :hej

Alltså du gjorde en tråd, för att "bevisa" för oss "Frigolithjon™" att du hade rätt? kanske försöka göra oss till åtlöje?

http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=211791

Det roliga är att det är du som blev ett åtlöje. :D
Dina åsikter är till vissa delar "bra", men du kan helt enkelt inte acceptera att andra tänker annorlunda?

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Första personen under min sh tid som lag på ignorelist är CS.......känns grymt bra och hoppas fler gör det :)

och vad än ni gör använd förfan inte CS ord som hon är så stålt över och skriver titt som tätt.

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Första personen under min sh tid som lag på ignorelist är CS.......känns grymt bra och hoppas fler gör det :)

och vad än ni gör använd förfan inte CS ord som hon är så stålt över och skriver titt som tätt.

ta bort honom därifrån kvickt och kolla trådarna på mc-relaterat :D

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
Jag har inte läst något inlägg i tråden men om man har sådana spörsmål blir mitt tips att sluta med detta och istället sätta sig framför teven och kolla på en jättehärlig porrfilm.

Ja, det är i alla fall vad jag tycker.

Last edited:

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Jag har inte läst något inlägg i tråden men om man har sådana spörsmål blir mitt tips att sluta med detta och istället sätta sig framför teven och kolla på en jättehärlig porrfilm.

Ja, det är i alla fall jag tycker.

Om jag inte hade varit på jobbet hade jag sexat med tjejen kan jag lova. :)

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Nix! Det är Du som påstår att jag skapade tråden för att visa att hjonet är den värsta föraren. Jag skapade tråden för att få reda på av hjonen (eller snarare forumets medlemmar) vilken förare som de anser är farligast. Detta är sporthoj, inte SVMC eller glidarhoj.... och här finns hjonen representerade .. :D
:blah

Jag påstod ingenting.
Jag frågade, du vet frågetecknet (?)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...