Wenhov
Tillbaka i RR-träsket...
GAY!!!!Jalle skrev:Självklart drar jag oljebult och annat känsligt i aluminium med momentnyckel.
Skäms på dig.
GAY!!!!Jalle skrev:Självklart drar jag oljebult och annat känsligt i aluminium med momentnyckel.
Wenhov skrev:GAY!!!!
Skäms på dig.
Chrille skrev:Ja, han försöker tuffa till sig emellanåt innan den tuktade familjefadern med intresse för trägårdsarbete tittar fram.
Jag och andra sidan har aldrig använt momentskaft till något annat än topplock och lageröverfall.... Efter att ha läst den här tråden och insett vad allvarligt alla anser detta vara så är jag numera officiellt ännu räddare för mig själv i ett garage. Och det var illa förut.
Wenhov skrev:GAY!!!!
Skäms på dig.
Jalle skrev:...
Oljebult och momentnyckel=hårdrock
GSXR1100R skrev:Var sitter oljebulten
grandmaster skrev:ok, det finns ju en o annan känslig punkt som behöver momentdras men i det lägre spannet ... var hittar jag en momentnyckel upp till runt 50NM?
(Biltema ligger inte så nära o Hjula vade skaftet arne! men inget smått)
oFFkeFF skrev:Drar nästan allt med moment numer, bara kåpor/kåpfästen som jag inte använder momentnyckeln på.
valmers skrev:Insinuantmode på:
Särskilt när du ska åka på Sviestad, antar jag?
Insinuantmode av.
kajlyl skrev:(okey.. nu kommer jag bli mobbad iag , tänk på att jag e rokkierokkierokkiejr. )
Är inte säker på vad en momentnyckel är!
Är det som en låsnyckel men som man bara kan spänna in med viss kraft sen "släpper" den? har jag rätt?
oFFkeFF skrev:Skulle du komma på sm'et på sviestad? Biltema finns ju där
Jag en "billig" från biltema, som drar upp till 24nm, sen en stor svindyr jäkel som drar upp till 100nm.
Phuugrandmaster skrev:spott on!
Jalle skrev:--klipp--
Du är nog inte så kaxig när jag kommer hem till dig på natten, drar en gummiklubba i nacken på dig och slänger in dig på Sweden Rock Festivals camping iförd en T-shirt med ovanstående citat.
Då får du reda på vad en dum, 126 kg:s hårdrockare från Götene gör med en liten kvartsfigur-momentnyckels-smart-gay-tomte.
En grillad tjockkorv med starksenap där solen inte lyser är bara förspelet.
Skäms på dig.
grandmaster skrev:aight, vi får nog åka på bärtur med bussen
Svängde förbi där igår.. momentnycklen är tillfälligt slut (om man inte vill ha den heffastora varianten)Zilversurfer skrev:Om vi orkar kan vi ta Biltema i Hbg.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|