Kongo
Men gasa sa jag!!!
Som rubriken säger, kör Spotify i hjälmen, men så fort det gasas lite/ blåser så klipper ljudet, någon som har en lösning?
Har en iPhone 5 och JAY's lurar... Behöver inte gå så fort för att det ska ske, bytte lur nyligen, hade 4s innan, samma problem... Hoppades att det skulle vara bättre på 5:an. Strange! Tror inte på "fjärr" knapparna på sladden, haft olika lurar, olika märken.
Jag testade att böka in fjärrkontrollen på sladden ordentligt, verkar lösa problemet, det svåra verkar vara att fp den "rätt". Försökte göra likadant igen efter ett stopp, men då ville det klippa igen, stannade till och bökade med sladden, försvann! Då vet jag iaf VAD det var! Tack ååålmajty sporthoj.com :-D
Jag testade att böka in fjärrkontrollen på sladden ordentligt, verkar lösa problemet, det svåra verkar vara att fp den "rätt". Försökte göra likadant igen efter ett stopp, men då ville det klippa igen, stannade till och bökade med sladden, försvann! Då vet jag iaf VAD det var! Tack ååålmajty sporthoj.com :-D
Lite OT, men jag undrar hur ni andra löst problemet att en uppvevning av grammofonen bara håller typ en låt. Sidbyten är också jätteknepigt tycker jag, orkar inte stanna efter varje låt och vända och veva upp.
Hur gör ni?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |