Musik

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
Proen skrev:
Jag tycker hårdrock låter piss...och all liknande musik.
men det är väl tur att alla har olika smak. Det verkar som om jag är den enda hiphopparn på båge men då finns det iaf en. :tummenupp

Du kan iaf stoltsera med att lyssna på en "musik"stil där man är nytänkande och aldrig stjäl några andra låtar för att rappa till......hmmm....jäklar, det blev fel. Men du kan iaf stoltsera med att man i din "musik" stil kan sjunga bra......jäklar, nu blev det fel igen. Nej, nu vet jag; i din "musik" stil blir det aldrig monotont utan man är verkligen variabel i harmonierna....nej, jag ger upp. Det blir fel vad jag än säger.

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Valen skrev:
Du kan iaf stoltsera med att lyssna på en "musik"stil där man är nytänkande och aldrig stjäl några andra låtar för att rappa till......hmmm....jäklar, det blev fel. Men du kan iaf stoltsera med att man i din "musik" stil kan sjunga bra......jäklar, nu blev det fel igen. Nej, nu vet jag; i din "musik" stil blir det aldrig monotont utan man är verkligen variabel i harmonierna....nej, jag ger upp. Det blir fel vad jag än säger.

:rofl :lol :lol :rofl

Dagens bästa kommentar, helt klockren.
Angående P3 så kan jag lyssna på dom för det mesta, det finns en del låtar som jag bara inte tål men dom är inte många (för att ta ett par exempel så Kent: dom e sämre än sämst, Håkan Hellström: hur fan fick han komma i närheten av en studio öht??).

Det som jag stör mig mest av på P3 är att dom har lagt ner Pippi Rull, Clownen luktar bensin och Wallraff. Sen så är sovmorgon det sämsta programmet som någonsin har sett dagens ljus och programledaren är om möjligt ännu sämre. :fakta

Mekus

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HyrKalsong 650 GT Comet
Som den lastbilschaffis jag är så lyssnar jag på radio ca: 10-12 timmar om dagen, Rix är av någon anledning favoriten (förmodligen pga morgon zoo). När RIX blivit för enformigt så skiftar jag vanligtvis till p3 man vafan är det dom spelar? hip hop... och så skiftar man till p4 och får höra nyheter i klartext, vart ska man ta vägen egentligen. p1 kanske?

MikkE

Guest
tycker själv att de e soft att lyssna på Vinyl107 och höra alla 60-talare... P3 & Rockklassiker e också bra kanaler.

kjellf

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Yamaha XSR900 + TT600r
Nu förstår jag ingenting, vadå lyssna på radio? Det finns ju Millar och duccar, DET ÄR MUSIK.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024