Man skulle kunna säga att det redan har börjat gå utförGustav1 skrev:Hoppas kan man ju alltid göra.
http://rappa.fett.nu
Man skulle kunna säga att det redan har börjat gå utförGustav1 skrev:Hoppas kan man ju alltid göra.
HA HA jag har inte sagt att det var enkelt skrivet hellermb skrev:Oj... det lät krångligt
Räcker väl egentligen med att man gillar det man hör. Sen kan det vara radiohitar, gamla metaldängor eller världens skickligaste musiker. Har man ett stort musikintresse är det dock ovanligt att enbart hålla sig till enkelriktade huvudströmmen. Fins ju så mycket mer.
Ja men det är väl givet egentligen?hållundan skrev:Precis, mitt musikintresse är sjukt stort. Jag både spelar, sjunger och lyssnar till mycket musik.
Det är säkerligen här den stora skillnaden ligger hos folk, intresset är inte lika stort...
Eller nåt?!
Förstår precis va du menar...tobbeviking skrev:Ja men det är väl givet egentligen?
Jag menar är man riktigt intresserad av ngt så sätter man sig ju in i det på en helt annan nivå än gemene man?
Tex en som har sin bil/hoj som transport från A till B skiter ju i om det är åtta dubbla kamaxlar i motorn, men kan för den delen njuta av färden.
Medans en som är våldsamt intresserad av motor kan varje skruvs specifikationer på fordonet...
åååhh, nu var jag sådär härligt 5åringsförklarande
Men jaja inget illa ment, ni förstår vad jag menar?
//Tobbe
hållundan skrev:Förstår precis va du menar...
Det är väl det som är tjusningen hos folk, alla är vi olika
Som Chris Ash säger, jag kan lätt lyssna på 18 olika band med 67 olika budskap på samma vecka, inga problem... Vad jag är ute efter är väl egentligen hur NRJ och dessa kanaler behåller sina lyssnare när de spelar likadana låtar tiotusentals gånger om dygnet...
hållundan skrev:Förstår precis va du menar...
Det är väl det som är tjusningen hos folk, alla är vi olika
Som Chris Ash säger, jag kan lätt lyssna på 18 olika band med 67 olika budskap på samma vecka, inga problem... Vad jag är ute efter är väl egentligen hur NRJ och dessa kanaler behåller sina lyssnare när de spelar likadana låtar tiotusentals gånger om dygnet...
Chris Ash skrev:Jag tror det är få människor som sätter sig ner hemma, släcker ner och tänder levande ljus för att sedan lyssna på NRJ i still avskildhet.
Nej jag har väl inte menat att jag vill att alla kanaler ska börja lira metal.Chris Ash skrev:Man ska ju ha klart för sig att reklamkanalerna är väldigt intresserade av vad folk tycker och tänker och regelbundet gör undersökningar. Skulle 3 miljoner lyssnare vilja höra Iron Maiden och Accept hela dagarna skulle vi få det.
Jag klagar på kavliteén, klagar på upprepningen... Jag är en jävla gnällspiktobbeviking skrev:Nej jag har väl inte menat att jag vill att alla kanaler ska börja lira metal.
Men det jag menar är att väldig många klagar på att det är samma låtar som spelas hela tiden, folk klagar i allmänhet kanske inte just på kvaliten på musiken utom just det faktum att alla bra låtar tjatas ut tills man spyr på dom....
//Tobbe
Elvis skrev inte sina egna låtarSolid snake skrev:Men dom har bara helt fel för hårdrock är så mycket annat, det är dom som är dom riktiga musikerna, dom skriver sitt material själva o behöver inte nån insnöad jävel som skriver det till dom.
Hur svårt är det på en skala att nån annan skriver låten o musiken till en, allt man behöver göra sen är att sjunga den.
honkiie skrev:Elvis skrev inte sina egna låtar
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |