björn.e
hej hej
ne men under näsan tänkte jag nog raka mig i alla fall och det lär ju du slippa På läppen har jag inte så mycket hår
björn
björn
Ja man vaknar, går upp och känner att....tja jag kan inte få stryk i helgen rakar mig...
björn
Jag tycker att det är fint att du kämpar med att hålla humöret uppe, än har du ju inte förlorat.
Riktiga män har ju för fan mustach! Vad är det för larvig tävling. Skulle det vara män som tävlade borde förloraren får raka av sin mustach, om det hade varit män som tävlade vill säga...
Njut medans det varar. Det skall bli en fröjd att se dig dansa runt på hela banan med en ZX10 som din till synes spinkiga 18åriga kropp inte har en "sportmössa" att bemästra
Inte alls. Däremot en riktig skäggväxt, du får se min sjudagars skäggstubb på lördag.3024593jag börjar tror att du hade en väldigt tragisk uppväxt
björn
Gött grabbar, äntligen lite gnabb, frågan är om man inte skulle fixa till något på anslagstavlan på lördag så att alla vet om att det kommer att finnas en "tävling" inom racet.
Hmmm, kanske lite vadslagning oxå
gnabb!!!! Det här är ju fullt krig, men jag sover lugnt om kvällarna det är mer än jag kan säga om dom andra
björn
Vill bara säga att det ser riktigt illa ut för kobbe...
björn
Vem fick kliva upp prispallen, få den största pokalen och en flaska skumpa om inte Kobbe
Alex fick jag påminna via radion att hon skulle andas
ja det var ju tur att han vann b-finalen men det tar inte bort det faktum att han kommer att få pryda sitt nylle med 1x Förlorar Mustach Vi väntar redan nu på en blild hur lång han har kommit i odlandet
björn
Ja precis. Det skall bli ett sant nöja att se Kobbe i 1x förlorarmustasch Han kommer se jätte fin ut på brölloppet
Ja det blev visst mustasch den här helgen, men jag fick ju i alla fall en pokal så det känns ändå ganska bra!
Jag får väl även bjuda på en "före" bild.
Jag måste även påpeka att det inte är mitt bröllopp jag ska på.
Ingen bild på muschen? Den borde väl ha blivit ett par centimeter vid det här laget med tanke på vilken ooootroligt manlig klass R1000 är?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|