Härnborg
nihao
Hade det gått att få en oskadad F4 för 30-40k så skulle det nog stå "Hoj: MV Agusta F4" på många medlemmars profiler... Inklusive min.
Tack, jo tyvärr måste jag strypa den enligt lag för att få köra den så åtminstone kommer den vara strypt en 2 månader och ifall jag känner mig körsäker så tas de bort.
Är dock inte riktigt säker på vad mitt köper kommer att bli än, men de är på G iallafall.
Men passagerar sits, går det att fixa till F4'an?
I tyskland kanske för en 8000 euro som billigast
Se länk, fanns tom ner mot 6500 men då är nog skicket tveksamt.
http://www.motoscout24.de/Public/Detail.aspx?id=ddkdtdtgdi
Vad ni mv-ägare och övriga än gör, handla INTE från emoto, har haft en del med dom att göra när jag bodde i uk. Det är en totalt oseriös firma som är VÄLDIGT duktiga att ta pengar av folk men inte skicka/leverera prylar/tjänster. Gör en sökning på emoto på www.mvagusta.net forumet och se.
Vetefan.... Jag mår fysiskt illa när jag hör att du vill strypa den - samtidigt förstår jag att du vill ha en av världens snyggaste hojar!
Det finns ju en Svensk "auktoriserad" importör som även har delar/service på hojen och "Kalle på hörnet" lär ju inte vara förstahandsval med en sådan hoj om man säger så, service blir alltså inte det enklaste - beroende på var du bor.
....
F4'an kommer inte till sin rätt förrän man börjar pressa, helst på bana.
Då visar hon sig dock från sin rätta sida och allt faller på plats.
/R
Vattenpumpsimpellern måste bytas om man ska cruisa inne i byn, annars blir motorn överhettad.
/R
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |