nån som har kört en sån här?
och får man vad man betalar för???
http://www.annonsborsen.se/search/view/object/40475
och får man vad man betalar för???
http://www.annonsborsen.se/search/view/object/40475
Mar skrev:hehe! Du får en cool hoj. Troligen bra prestanda också såg när dom provkörde den i Tv dom såg nöjda ut Men om den är värd <400kkr är väl frågan eller? 4st R1r? Eller en Porche? Eller en R1:a och en massa pengar över till
Mar skrev:hehe! Du får en cool hoj. Troligen bra prestanda också såg när dom provkörde den i Tv dom såg nöjda ut Men om den är värd <400kkr är väl frågan eller? 4st R1r? Eller en Porche? Eller en R1:a och en massa pengar över till
Jocke K skrev:Jag vill ha en sådan!
Cervantes skrev:tror målgruppen är dem som redan har 4r1or och en porche i garaget
Man köper knappast denna hojen för dess hk/kg siffror. Jag har inte köpt någon hoj med det argumentet faktiskt. Vill man ha hk/kg köper man väl en turbohoj istället..Blanco skrev:173 hk på 184 kg..... Inte så bra siffror....Med tanke på priset
Då lägger jag hellre till 50 papp för en "F4 1000 corse".... 185 kusar på 159 kgFelix skrev:Man köper knappast denna hojen för dess hk/kg siffror. Jag har inte köpt någon hoj med det argumentet faktiskt. Vill man ha hk/kg köper man väl en turbohoj istället..
Den är bra vacker!
Jag tycker att den är mycket snygg men frågan är om den är prisvärd.Cervantes skrev:tror målgruppen är dem som redan har 4r1or och en porche i garaget
Zee skrev:En sak är säker. Det blir inte billigt att klota med den iaf.
Och förvänta dig inte att försäkringen täcker allt...
Köp en vanlig MV och lägg pengarna på bandagar med hojen OCH Porschen då har råd med.
lorkan skrev:En vanlig ? Tja den går ju bara på 350 så det verkar ju bra.
McFille skrev:Var har du fått 350k ifrån? En sprillans nya MV Agusta F4 1000 S -06 kostar 204 900:- (från den officiella importören i Sverige)
dom flesta satte sina snabbaste varv med i masterbike alltså........Incredible skrev:Den vanliga Mvn går ju inte av för hackor direkt heller!! Vill minnas att det var den hojen som dom flesta förare satte sina snabbaste varv på i tusenkubiks gruppen. Och köper man en från tyskland så behöver det inte vara såååå blodigt! Se mobile.de Sen har man ju en hoj som ser mer eller mindre lika ut även om några år, till skillnad från japsarnas slit och släng design..........
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |
|
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner
Ducati Desmosedici GP7 är o... |
|
BMW närmar sig MotoGP
Sedan en tid har olika rykt... |
|
2025 års KTM 450 SMR
KTM höjer ribban för 2025 å... |