Instämmer!
Tack för det!!haha skulle va kul och se vad pöblarna själva skulle åstadkomma i filmväg med sina hojar...
Jag är idel öga, klassisk musik (för den goda smakens skull) och en närbild på när någon speglar sig i glansen i tanken och rättar till frippan.
Vad vill folk se? knäskrap?wheelies? gissar på att få ens kan..
Verkar som att man gör en film med handling (Det gäller i stort sätt alla hojfilmer) så kommer folk rännandes med att "det är minsann FÖR outlaw och unclassy" men det känns ju som att 99% vill själva ha outlaw stämpeln - men givetvis utan att behöva "göra bort sig" på sh...för alla är ju så jävla hårda bakom skärmen..och kan allt.
Nä, fortsätt du TS att vara president i din egen värld, det mår man bäst av.
Jag tycker det faktiskt det var ganska bra filmat. Särskilt stabbningen av kamera och hur ni gjort åkningarna! Var det Rodriges tricket med rullstol eller bara en väldigt stadig hand?
Klippningen var inte illa den heller.
Mängden inställningar imponerar.
Storylinen känns som skolfilm man gjorde när man var 16. Hitta på en bättre tills nästa gång eller skit bara i den. Det känns som ni har kunskap för att hålla tittaren aktiv.
Men fortsätt producera! Vi behöver fler filmarbetare i Sverige.
Alltid gangstah stil på dina hojbilder och hojfilmer, fett me coolt yee, tills man ser att du kör runt på en sv650...
Jag försöker inte vinna något här!
utan bara visar upp ett video klipp med min hoj, det är han som skriver en hel massa negativa inlägg,...o du jag är 25 åring el-ingenjör!
Jag tycker det faktiskt det var ganska bra filmat. Särskilt stabbningen av kamera och hur ni gjort åkningarna! Var det Rodriges tricket med rullstol eller bara en väldigt stadig hand?
Klippningen var inte illa den heller.
Mängden inställningar imponerar.
Storylinen känns som skolfilm man gjorde när man var 16. Hitta på en bättre tills nästa gång eller skit bara i den. Det känns som ni har kunskap för att hålla tittaren aktiv.
Men fortsätt producera! Vi behöver fler filmarbetare i Sverige.
äsch bry dig inte om sporthojmobbarna. Jag gillar filmen och tycker faktiskt sv650s är ball, speciellt med vindkåpa på som du hade på din
äsch bry dig inte om sporthojmobbarna. Jag gillar filmen och tycker faktiskt sv650s är ball, speciellt med vindkåpa på som du hade på din.
Fortsätt experimentera, det är bara så man lär sig. Gillade vinklarna i filmen hehe
Ciao
o du jag är 25 åring el-ingenjör!
Jo men saken är att han gillade filmen ... men har något emot mig o min stil!!
Det kan han hålla för sig sj tycker jag .Att han inte gillar hip hop stil det skiter väl jag i!
Om han berättar saker o ting som har mer med videon att göra så skulle jag uppskatta det o försöka förbättra mig till nästa gång!
TAck
Tack för det!!!!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati