Myterna FRIHET och BRUDAR

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Jag har i alla fall turen att ha en tjej som tycker det är kul att åka hoj och snarare uppmuntrar mig att åka istället för att försöka få mig att sluta...

Mycket bra historia. Är nog sanning för många.
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Det gav mig ett rejält skratt. Jag har nog turen? att ha hittat en tjej som tjatar på mig att köpa motorcykel. Som är och tränar och gör sitt, och jag kan göra mitt. Men vi är bara 25. Vågar inte tänka på hur det ser ut om 10 år.

Dock skall jag aldrig?????? sälja hojen ;) Shit, tänk om förhållanden verkligen blir så här. Risken är ju rätt stor för de flesta
 

snajdarn

Snajdigast
Gick med
1 Aug 2005
Ort
In the hills
Hoj
-08 CBR1000RR
Haha ja så blir det för många.. Utan tvekan.

Själv kastade ja ut tjejen när hon blev för jobbig så nu kan jag o min son på 4.5 år åka hur mycket hoj vi vill när vi vill:tummenupp

Man vill ju va kapten på sin egen skuta liksom:tuttar
 

JohanRocker

Du Är Bara Avundsjuk
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyk
Hoj
streetfigheter Vit/Svart
Det där hörde jag igår av en jobbar kompis! vi prata om hoj o så!! han vart tvungen o sälja!! stämmer nog för många!
 

Vägspärr

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2004
Ort
Sthlm, Sköndal... kartong...
Hoj
KTM -04
Länge sedan man skrattade så att man fick ont i magen, kände igen dilemman så att man fick panik, förskräcktes så jag tappade tre hårstrån och fick sån j*vla ångest för att bli äldre! Allt på samma gång.... Måste nog ta ledigt från jobbet och springa till bolaget för att lätta upp stämmningen.... :fyllisar
 

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Ort
Kungälv
Hoj
VTR1000F Firestorm
Jag tänker ALDRIG gifta mig. Jag ska fan åka hoj, supa och spela meningslösa datorspel resten av livet. Gillar hon det inte kan hon dra!!!

Jag ska köpa en Ducati, och en ny tjej hittar jag nog någon dag. /Kenneth and the Knutters
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag tänker ALDRIG gifta mig. Jag ska fan åka hoj, supa och spela meningslösa datorspel resten av livet. Gillar hon det inte kan hon dra!!!

Jag ska köpa en Ducati, och en ny tjej hittar jag nog någon dag. /Kenneth and the Knutters

Min åsikt precis!
 

Emmelie

Ny medlem
Gick med
22 May 2006
Ort
Kristianstad
Hoj
Yamaha R1 -09
Har nog aldrig garvat så mycket på länge! Jag kan hålla med om att verkligheten nog tyvärr ser ut så eller kommer att se ut så för många grabbar. Men jag kan lugna er med att säga att det finns brudar (men de är antagligen få) som aldrig kommer bli så, mig själv inräknad :)
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
:tummenupp Hatten av för en otroligt bra text. Det är precis därför jag valt att vara singel och barnlös. Jag har sett alltför många polare förlisa i familjelivets plikthav. Dom är tamig fan sällan lyckliga när man talar på djupet, dom saknar sin frihet och allt som var förr.
Själv tycker jag det är kanon att kunna gå ut i verkstan och meka med hojen precis när jag vill, och hur länge jag vill. Eller bara trycka krukan på skallen och dra iväg utan kompromisser om varken pengar eller barnkalas eller "den där soffgruppen som vi behöver ha".
Undrar hur det blir i framtiden, för fler och fler verkar välja singellivet. Det blir få ungar gjorda, men en herrans massa hojar sålda :D
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
skriv en bok för fan, du är så jefla gjuten!:yoparty
mitt i prick varenda gång, otrolig verbal förmåga, huimoristisk antoning och allt! jag tjackar bokfan direkt, skrivskrivskriv nu!:yoparty
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
haha va fint ! Man ska ha tur med tjejjen!
Hon blev helt såld när jag fick mitt kort, så nästa år ska hon ta sitt kort!!!
 

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Ort
Scottsland
Hoj
Skeppshult
ha ha klockrent. men det e ju bara klargöra för dom vad som gäller. har bott ihop me sambon i ett år nu o ja har förklarat att ja aldrig!! kommer va utan cykel så hon skulle bara våga föreslå att den ska sälas nån gång. det värsta att hon tycker det e nästan roligare än ja :( hatar att köra med skjuts...
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top