Glockrent!! Skön story!
Fast...det blir inte så....då blir det skiljsmässa. hojen ska vara kvar. Att jag sen tog min lapp EFTER en separation är ju en annan sak....
Men hädanefter så spelar det ingen roll. Hojen stannar OAVSETT!!
Ja nu ja, du gillar den nu men det är sen som det börjar hända saker....PiEn skrev:aj aj.. nu vet jag hur jag INTE ska göra! men jag gillar killens hoj så jag tror det är lugnt för hans del
Maverick_ou812 skrev:Ja nu ja, du gillar den nu men det är sen som det börjar hända saker....
Säkert som AMEN i kyrkan! Same story here (visserligen efter separation nummer tre...)JKay skrev:
Glockrent!! Skön story!
Fast...det blir inte så....då blir det skiljsmässa. hojen ska vara kvar. Att jag sen tog min lapp EFTER en separation är ju en annan sak....
Men hädanefter så spelar det ingen roll. Hojen stannar OAVSETT!!
Swedie skrev:Tur man har en brutta som gillar bågar!
Enda anledningen att du skulle kräva det är för att jag skulle köpa en häftigare, snabbare och farligare. Eller?PiEn skrev:framåtlutad låter ju faktiskt ganska farligt när man tänker på det! ska nog kräva att killen säljer hojen!
GixxerJensa skrev:Enda anledningen att du skulle kräva det är för att jag skulle köpa en häftigare, snabbare och farligare. Eller?
wonderwizard skrev:jävligt skön läsning
Kommer inte att sälja för något fruntimmer... då byter jag hellre brud
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati