Du är bara bitter för när du är klar med skolan?! (Du pluggar också va?) Så vet du att din dama vill ha Volvo, villa och unge. Inte hund, inte nya R1an utan en 170hk med lite tur (läs mycke) sänkt V70
Verklkgheten blir fort jobbig
Har ja rätt?! Snälla.....
Haha=)
Tyvärr inte rätt
Jag tillhör den gamla skolan som tror på ärlighet och öppna kort. Har vart ihop med tjejen i över 8 år och det hade aldrig funkat om jag inte hade fått vara jag (med allt vad det innebär). "Hemligheten" är bara att vara tydlig från start.
Det sjuka är att tjejen till och med ställt upp med lite snabb finansiering för mina "dumma upptåg", tex köpa rejshoj, cafe racer, rejsskåpbil osv.. Även den ysr50rr jag har nu
Sen har jag så klart betalat tillbaka så fort jag kunnat och ställt upp jag med för henne med annat.
Nu kanske det låter som att jag har en sugarmama men hon är faktiskt yngre än mig
Ibland vet man när man hittat rätt, tex en sån sak som att jag måste ligga som den stora skeden och sen vända mig och ha hennes värmande rumpa mot mitt ryggslut innan jag kan somna.
Hon vet också att racing/motorcyklar är mitt liv. Helt sjukt egentligen att man har en sån förstående tjej.. Hon vet att jag mår dåligt om jag inte får se på F1/motogp osv eller köra hoj ibland.
Inte ens så att hon kan skryta med att jag köper dyra presenter till henne, senast till alla hjärtans dag sa jag att jag hade en överraskning till henne, men skrattade sen och sa "vad tror du om mig egentligen?" Och hon skrattade med..
Det finaste man kan ge någon är sin tid och det går åt båda håll. Hatar det fejka om att man MÅSTE köpa presenter osv vid vissa högtider.
Jag kanske låter som ett svin i vissas ögon men jag gör hellre saker för min tjej och står för det jag säger och köper fina grejer ibland när hon inte förväntar sig det.
Sen längtar jag själv efter en minime, men det får vänta några år till (fyller bara 32 i år
)
PS. Fan vad långt det blev...
Edit: Jag började plugga i januari ifjol och är klar om knappt 2månader. Så har inte pluggat så länge