Mytoman på bilddagboken

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
denna däringa bilen... du har ingen bild på den? vad är det för speciellt med en playa?

(bara för att försöka få ett grep om "all the fuzz", var det en bild på dig eller bilen som han olagligt använt? (och ljugit ihop någon historia om))
(om inte bilen... varför är det diskution om den då hehe)

*edit*

sen tror jag inte alls att PoloTjejen reggade sig för att skriva i denna tråden, utan självklart för att hon är sugen på hoj :tummenupp (kanske bara inte är medveten om det än hehe)

PoloTjejen

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
hmm...
denna däringa bilen... du har ingen bild på den? vad är det för speciellt med en playa?

(bara för att försöka få ett grep om "all the fuzz", var det en bild på dig eller bilen som han olagligt använt? (och ljugit ihop någon historia om))
(om inte bilen... varför är det diskution om den då hehe)

*edit*

sen tror jag inte alls att PoloTjejen reggade sig för att skriva i denna tråden, utan självklart för att hon är sugen på hoj :tummenupp (kanske bara inte är medveten om det än hehe)

Det var helt enkelt ett foto på mig framför min nyinköpta första bil, som jag la upp på min reseblogg för att släkten därhemma skulle få se den. Farmor och farfar tyckte den var jättefin!

Jag skulle aldrig kunna ana att någon skulle få för sig att använda bilden på det sättet. Det fanns inte det minsta sexuellt med bilden, eller har jag fel?

Nu har jag tagit bort alla foton och personuppgifter och har väl lärt mig en läxa... det finns galningar därute!

Min kille håller på att köpa MC, så vi får väl se... :tungan

PoloTjejen

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
hmm...
Men vad ni kan på detta forum! När jag googlade Polo Playa (för att hitta ett foto som inte innehöll mig) hittade jag följande på Wikipeda: "For example the Volkswagen Polo Playa hatchback sold in Southern Africa in the late 1990s was a rebadged SEAT Ibiza which was quite different to the Mk III Polo sold in Europe at the same time."
(min lilla blå baby är från Sydafrika och från -99)

Ni hade helt rätt!

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited
Hej,
Ett annat sätt är att ha civilkurage och anmäla övergreppet till mig. Jag hade ingen aning om att min bild använts så här och jag är jätteglad över att någon hade mod/tid/energi att kontakta mig. Ärendet är anmält till bilddagboken och jag kommer inte dra mig för att polisanmäla. Mytomanen kommer få det hett om öronen.

Tack!

Äääässssch... Nu blir jag ju nästan lite förlägen. :rodnar :)
För mig fanns det faktiskt inte något alternativ till att kontakta dig.
Jag tycker det var avskyvärt, det killen gjort.
Inte bara bildstölden, utan det han påstod sig ha gjort med dig.
Kul att du reggade dig här, förresten.
-Välkommen! (Synd bara att det var under dessa omständigheter).
Snälla, håll oss informerade om hur det hela fortlöper!

Mvh. Nikolaus Blomqvist

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Men hörni... nu finns inte användaren kvar på 'bilddagboken' längre... vad konstigt... :D

Hoppas det blir dyrt för den lille lögnhalsen.

FreddaGädda

Guest
Men hörni... nu finns inte användaren kvar på 'bilddagboken' längre... vad konstigt... :D

Hoppas det blir dyrt för den lille lögnhalsen.

Det blev för svårt att få fram det där fotot där både han och fjomparna från Tokio Hotel var med i bild :D

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Oddjob skrev:
Extrem mytoman, vägrar förstå att han är så påkommen eftersom han
har ett sjukligt begär att överdriva och ändå inte fattar hur löjligt det låter

tragiskt? roligt? båda två?

http://dannesweden.bilddagboken.se/

Jag hittar ingen användare som heter dannesweden på bilddagboken.se.
Jag tror att Oddjob har hittat på hela den här historien själv för att få
lite uppmärksamhet?

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Okej... där blev det lite för mycket testosteron för mig! Ha det bra!

det krävdes inte många inlägg å svar för dig att fatta och att schappa från denna sida, undrar varför:va, lika bra att du inser att det finns lite nötter varstans, synd!

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Jag hittar ingen användare som heter dannesweden på bilddagboken.se.
Jag tror att Oddjob har hittat på hela den här historien själv för att få
lite uppmärksamhet?

Nejdå... Användaren fanns fram till för någon dag sedan då en tjej fick reda på att hon var med på en bild där det stod att han sprutat ned henne med champagne och slickat upp den från hennes nakna kropp samma dag som de hyrt en specialbyggd Polo med R32 motor i. Tror det landade i polisanmälning...

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...