Nämn en bra film

Micke_Lindstrom

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Kawasaki GPZ 900R
The Intruder: http://www.imdb.com/title/tt0311340/

Lite svår att få tag i kanske men en av dom roligaste filmer jag har sett.
Det är en indonesisk actionfilm som har det mesta, en huvudperson som ser ut som Rambo och heter "Rambu" och vars huvudbeväpning är en studsboll, vapen uppenbarligen tillverkade av PVC-rör, ett fältslag med moppebilar, mjukporr, skitdåliga effekter, kameramän som ibland råkar filma åt fel håll, etc, etc.
Mycket sevärd.

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Lartes skrev:
:Bugar :Bugar :Bugar

Mycket bra film, även I Kina käkar dom hundar & gammla män i nya bilar e suveräna :Bugar

Japp, dom är mkt bra.... gillar danska filmer överlag...såsom italienska för nybörjare....

kk74

Medlem
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
Yamaha SZR660, Termignoni Helsystem, Mikuni RS34*2, ISR, Wilbers...
The Bourne supremacy. En väldigt bra film som verkligen kan rekommenderas.

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Jag är ju den typen som gillar att slippa tänka så mycket när jag ser en film... :tomten
Alltså rekommenderar jag Fifth element, X-Men 1 & 2, Gone in 60 seconds, xXx, the Bourne Identity, Bond, osv.

the Replacements är sjukt rolig, typ allt med Clintan funkar, fast helst västern eller Kellys hjältar eller Örnnästet... :yoparty

Lite småsjuk film är Yankee Zulu, men bra. Även gudarna måste vara tokiga. Så himla roliga filmer!

Wag the dog, Oss torpeder emellan, Bullitt... Det finns ju massor med bra! :tummenupp

Hoppas du hittat något! :tummenupp

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
kk74 skrev:
The Bourne supremacy. En väldigt bra film som verkligen kan rekommenderas.

Lite OT: Är det en uppföljare till Bourne Identity eller vad? Måste se den, älskade Bourne Identity, men jag har inte riktigt fattat sammanhanget dem emellan... :näsblod

kk74

Medlem
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
Yamaha SZR660, Termignoni Helsystem, Mikuni RS34*2, ISR, Wilbers...
Syss skrev:
Lite OT: Är det en uppföljare till Bourne Identity eller vad? Måste se den, älskade Bourne Identity, men jag har inte riktigt fattat sammanhanget dem emellan... :näsblod
Har tyvärr inte (ännu) sett "The Bourne identity" men jag är ganska så säker på att supremacy är en fortsättning.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
glodde på filmen My Boss's Daughter... skabbigt manus. Snygga brudar....

nu blire o se Underworld ... vilket påminner mig om Chronicles of Riddick II (förövrigt en film jag gillade!).

har sett de flesta filmerna ni nämn. Väntar på Bourne Identity Suremancy. Borde vara en bra uppföljare. Ska nu ladda ner den där Boondock Saints. Ska ju komma ut en tvåa som tyvärr avslöja "slutet" på första filmen. Ajja, får glo på'n ändå.

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
GOTHIKA!!! :yoparty

Hally barry :tuttar :tuttar

P-E

Guest
Kakan skrev:
iRobot, The butterfly effect, Thirteen gohst, Blade, Underworld, Legenden, Hitta nemo (;)), Alien (klasiker), mmmmm kommer inte på fler nu ska fnula lite till............nån som är okej hoppas jag :)
Edit: the gathering, gustav, Day after tomorrow, spindelmanen 2, King Arthur,

Day after tomorrow!! Tyckte den var as bra! Så jävla äckligt när helikotpern flyger och helt plötsligt fryser till is. Och sen när hela USA på några timmar blir till is, några astronauter sitter i rymden och kollar ner mot USA så ser man att halva jordklotet är vitt! Kanske borde värna om naturen.. :tungan

jezziiie

Member of Huddinge MCK.
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
En okonventionell gatmissil, enligt Allt om MC. (ombyggd ZZR med släpvagn)
Mina tips:

- Butterfly Effect [skum, grym, otrolig, jävligt enormt bra]
- Kill Bill & Kill Bill Volume 2 [helt otroligt bra rullar!]

jezziiie

Member of Huddinge MCK.
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
En okonventionell gatmissil, enligt Allt om MC. (ombyggd ZZR med släpvagn)
ninja-mannen(c) skrev:
:Bugar Kill Bill 1
Har ikke sett Kill Bill 2 enda...

Har du bara sett 1:an, så har du inte sett filmen. Se 2:an för tusan!! :yoparty

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Kill Bill I är Tarantinos sämsta film. Fyfan vad besviken jag blev. Vilket skit!

Ljusår från suceér som Reservoir Dogs och Pulp Fiction.

Det är dialog han är bra på. Osså gör han en film med bara massa fightingscener.

Han har mycket att leva upp till men att han skulle släppa sånt här skräp förvånar mig.

Näe fyfan säger jag bara. Titta på vad som helst utom den där ökenrullen.

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Swedie skrev:
glodde på filmen My Boss's Daughter... skabbigt manus. Snygga brudar....

nu blire o se Underworld ... vilket påminner mig om Chronicles of Riddick II (förövrigt en film jag gillade!).

har sett de flesta filmerna ni nämn. Väntar på Bourne Identity Suremancy. Borde vara en bra uppföljare. Ska nu ladda ner den där Boondock Saints. Ska ju komma ut en tvåa som tyvärr avslöja "slutet" på första filmen. Ajja, får glo på'n ändå.

Bourne supremacy är ju redan ute :7peta :mattias Tankade hem den den 26/7 :) Dessvärre är det en telesync, men den går att se på.

Syss: Ja, det är en uppföljare, typ.

Edit: nfo:

-------------------- maVen proudly presents -------------------

THE BOURNE SUPREMACY (2004) - UNIVERSAL PICTURES

DATE ......: 07-25-2004 AUDiO .....: 224kbps
FORMAT ....: SVCD GENRE .....: Adventure
QUALiTY ...: TELESYNC ARCHiVES ..: 55;54*15
LANGUAGE ..: ENGLiSH RATiNG ....: 8.1/10

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Josafan skrev:
Blinkande lyktor.... Men det är kanske bara jag som har sån udda smak. :3freak

blinkande lyktor är sjukt bra, faktiskt bättre än i kina käkar dom hundar, trodde inte det var möjligt då jag såg den då den kom. Gamla män i nya bilar var en besvikelse däremot

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
RoLLER skrev:
Kill Bill I är Tarantinos sämsta film. Fyfan vad besviken jag blev. Vilket skit!

Ljusår från suceér som Reservoir Dogs och Pulp Fiction.

Det är dialog han är bra på. Osså gör han en film med bara massa fightingscener.

Han har mycket att leva upp till men att han skulle släppa sånt här skräp förvånar mig.

Näe fyfan säger jag bara. Titta på vad som helst utom den där ökenrullen.

snickeliding dumsnack. Den är ju då bättre än jackie brown iallafall. Kill bill1 var väldigt bra och kill bill2 var bättre. Däremot så är ju pulp fiction tveklöst den bästa. Visst är han bra på dialog men bevisligen kan han sin skit vad det gäller fighting också :yoparty

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...