Josafan skrev:Blinkande lyktor.... Men det är kanske bara jag som har sån udda smak.
Lartes skrev:
Mycket bra film, även I Kina käkar dom hundar & gammla män i nya bilar e suveräna
kk74 skrev:The Bourne supremacy. En väldigt bra film som verkligen kan rekommenderas.
En riktig klassikerTRX-joCCe skrev:
Har tyvärr inte (ännu) sett "The Bourne identity" men jag är ganska så säker på att supremacy är en fortsättning.Syss skrev:Lite OT: Är det en uppföljare till Bourne Identity eller vad? Måste se den, älskade Bourne Identity, men jag har inte riktigt fattat sammanhanget dem emellan...
Kakan skrev:iRobot, The butterfly effect, Thirteen gohst, Blade, Underworld, Legenden, Hitta nemo (), Alien (klasiker), mmmmm kommer inte på fler nu ska fnula lite till............nån som är okej hoppas jag
Edit: the gathering, gustav, Day after tomorrow, spindelmanen 2, King Arthur,
Swedie skrev:glodde på filmen My Boss's Daughter... skabbigt manus. Snygga brudar....
nu blire o se Underworld ... vilket påminner mig om Chronicles of Riddick II (förövrigt en film jag gillade!).
har sett de flesta filmerna ni nämn. Väntar på Bourne Identity Suremancy. Borde vara en bra uppföljare. Ska nu ladda ner den där Boondock Saints. Ska ju komma ut en tvåa som tyvärr avslöja "slutet" på första filmen. Ajja, får glo på'n ändå.
Josafan skrev:Blinkande lyktor.... Men det är kanske bara jag som har sån udda smak.
RoLLER skrev:Kill Bill I är Tarantinos sämsta film. Fyfan vad besviken jag blev. Vilket skit!
Ljusår från suceér som Reservoir Dogs och Pulp Fiction.
Det är dialog han är bra på. Osså gör han en film med bara massa fightingscener.
Han har mycket att leva upp till men att han skulle släppa sånt här skräp förvånar mig.
Näe fyfan säger jag bara. Titta på vad som helst utom den där ökenrullen.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |