javonanka
Hojlös, men det ordnar sig
Hallå,
Som subject säger, när är det rea på kläder och skydd, inte hittat ngt om det på forumet. Tog kortet här i augusti och har laddat för att köpa allt under hösten/vintern.
Var förbi lelles mc i uppsala och provade ut allt, pris idagsläge landade på ~15 tusen för allt, kommer garanterat kunna pruta men jag tror att det kan löna sig att vänta till rean, för visst kommer det någon sån???
Kan oxå då passa på att fråga om ngn har kommentarer på val av utrustning (inte bestämt mig angående stövlar, vector verkar få bra kommentarer här på forumet, vad har de andra "uttalade" supermotard stövlarna som inte vector har?:
Lindstrands Fuego Jacka 1995
Lindstrands Pascaya Byxor 1495
Lindstrands Malachite Handskar 499
Dainese Wave 2 Skyddsjacka 2995
Hjälm 3000
Dainese Gemini Skyddsbyxor 845
Dainese Knee guard freest. Knäskydd 595
Scott Supermotard Glasögon 595
Alpinestars Vector Stövlar 2895
Oxtar Supermotard stövel Stövlar 2990
Sidi Supermotard stövel Stövlar 3295
Och till detta kommer inhandlas en KTM 660
för ~50-60', blir galen av att sitta här o läsa om alla som är ute o lajjar
/Johan
Som subject säger, när är det rea på kläder och skydd, inte hittat ngt om det på forumet. Tog kortet här i augusti och har laddat för att köpa allt under hösten/vintern.
Var förbi lelles mc i uppsala och provade ut allt, pris idagsläge landade på ~15 tusen för allt, kommer garanterat kunna pruta men jag tror att det kan löna sig att vänta till rean, för visst kommer det någon sån???
Kan oxå då passa på att fråga om ngn har kommentarer på val av utrustning (inte bestämt mig angående stövlar, vector verkar få bra kommentarer här på forumet, vad har de andra "uttalade" supermotard stövlarna som inte vector har?:
Lindstrands Fuego Jacka 1995
Lindstrands Pascaya Byxor 1495
Lindstrands Malachite Handskar 499
Dainese Wave 2 Skyddsjacka 2995
Hjälm 3000
Dainese Gemini Skyddsbyxor 845
Dainese Knee guard freest. Knäskydd 595
Scott Supermotard Glasögon 595
Alpinestars Vector Stövlar 2895
Oxtar Supermotard stövel Stövlar 2990
Sidi Supermotard stövel Stövlar 3295
Och till detta kommer inhandlas en KTM 660
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
![Skrika!!! :4skrika :4skrika](/img/smilies/screama.gif)
/Johan